Hogyan működik?
Kiküldöd a számlát, vagy díjbekérőt, a vevő pedig azonnal fizetni tud.
Küldd ki a számlát vagy díjbekérőt a vevődnek e-mailben
A számla elkészítése után egyszerűen küldd ki a vevőnek a számlát az általa megadott e-mail címre! A levél tetszőleges szöveget tartalmazhat.
A vevő a kiküldött számlát megnyitja
A vevő a kapott e-mailben megnyitja a számlamegtekintő felületet, ahol kiválasztja a bankkártyás fizetés lehetőségét és kiegyenlíti a számlát.
A számla fizetve
Nincs további teendőd. A számla vagy díjbekérő azonnal kifizetett állapotúra vált.
Hogyan kell beállítani?
A Simple bankkártyás fizetés beállítása egyszerű lépésekkel elvégezhető.
01
Indíts egy fiókot az InnVoice számlázóprogramjához (ha még nincs)! Ha még nincs számlakibocsátói fiókod, regisztrálj egyet!
02
Szerződj a Simple-lel.
A szerződéskötést követően kapsz egy bolt azonosítót (merchant ID) és egy jelszót (merchant key).
A szerződéskötés az alábbi linken indítható:
03
A Simple fiókban állítsd be az IPN URL-t:
https://api.innvoice.hu/simpleipn

04
Másold ki az elfogadóhely azonosítóját
A kódot másold be az InnVoiceban jobbra fent / Fogaskerék / Külső kapcsolatok / Fizetési szolgáltatók / Simple fülön.

05
Ezzel kész is vagy, mostantól az e-mailben kiküldött számláid bankkártyával is fizethetők, a vevőd előtt automatikusan megjelenik a Bankkártyás fizetés lehetősége:

regisztráció
Indulhatunk?
Regisztrálj egy perc alatt!
Ők már velünk számláznak


