Windows 10 alatt nyomtatás, PDF export, vagy távszámla nem működik

Windows 10 alatt nyomtatás, PDF export, vagy távszámla nem működik

Érintett termékek: InnVoice Standard / InnVoice Fuvar / InnVoice Professional

Ellenőrizd, hogy a parancsikonra kattintva jobb egérgombbal, a  Tulajdonságok alatt a Kompatibilitás fülön nincs-e más Windows verzió kiválasztva.

kompatibilitas

Ha a fentiek nem oldják meg a problémát, célszerű letörölni az asztalról (vagy az indítás helyéről) a parancsikont, majd újra készíteni:

  1. Keresd meg a számítógépen a C:\Program Files\InnVoice mappát (vagy c:\Program Files (x86)\InnVoice, amelyik létezik)
  2. Keresd meg a szamla.exe alkalmazás ikonját.

szamlaexe3

  1. Fogd meg jobb egér gombbal a szamla.exe-t, majd húzd az asztalra, ott pedig Parancsikon létrehozása menüpontot válaszd.