2015-08-04
In
Hibaelhárítás - InnVoice Standard
Windows 10 alatt nyomtatás, PDF export, vagy távszámla nem működik
Érintett termékek: InnVoice Standard / InnVoice Fuvar / InnVoice Professional
Ellenőrizd, hogy a parancsikonra kattintva jobb egérgombbal, a Tulajdonságok alatt a Kompatibilitás fülön nincs-e más Windows verzió kiválasztva.
Ha a fentiek nem oldják meg a problémát, célszerű letörölni az asztalról (vagy az indítás helyéről) a parancsikont, majd újra készíteni:
- Keresd meg a számítógépen a C:\Program Files\InnVoice mappát (vagy c:\Program Files (x86)\InnVoice, amelyik létezik)
- Keresd meg a szamla.exe alkalmazás ikonját.
- Fogd meg jobb egér gombbal a szamla.exe-t, majd húzd az asztalra, ott pedig Parancsikon létrehozása menüpontot válaszd.