InnVoice Blog - Innvoice - Számlázás és készletkezelés
21974
blog,op-plugin,,select-theme-ver-1.7.1, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,menu-animation-underline-bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2,vc_responsive,elementor-default

Innvoice - Számlázás és készletkezelés

B2W Fesztivál – Business to Women

Business to Women- avagy, hogyan szolgáld ki a női vásárlókat

 

Szeptember 27-én kiállítóként részt vettünk a B2W Fesztiválon. Rengeteg tapasztalatot gyűjtöttünk, hogy hogyan tudunk még jobban kiszolgálni téged

InnVoice

Az InnVoice-nál mindig arra törekszünk, hogy egy jól működő rendszerben automatizált folyamatok tegyék gördülékennyé és biztonságossá a céges ügyvitelt.

 

Horváth Szabolcsot kérdezzük, ő hogy látja a női energia értékét:

Bizony velem is előfordult, hogy pontosan éreztem, nem értem meg női ügyfeleinket.”

“Sokszor előfordul velem, hogy úgy érzem, mindent jól szervezett rendszerben szeretnék látni, aki ez alól kibújik, azzal előfordul, hogy kissé türelmetlen vagyok.

Így fordult elő, hogy egy alkalommal, amikor egy kedves ügyfelünk hivatkozási szám nélkül utalta át az előfizetési díjat, tudtam, hogy ez halálos vétek a jól kidolgozott automatizált rendszer ellen. Szinte sértésnek vettem, aminek sajnos kissé kocka stílusban megfogalmazott e-mailben hangot is adtam.

Már az elküldéskor tudtam, hogy nem értjük meg egymást, sajnos ezt a hölgy is visszaigazolta.

15 perc múlva szaladtam egy hatalmas bonbon és egy kézzel írott levél kíséretében elismerni: a szolgáltatásunk nem a jól kigondolt rendszerekről, hanem az emberekről, az egész más

tevékenységhez értő partnereinkről szól.

 

Horváth Szabolcs InnVoice

Horváth Szabolcs a B2W Fesztiválon

 

Végül visszajelzésként megkaptam, hogy végül is nem árt a férfi energia sem, azonban én gondosan ügyelek, hogy hölgy munkatársaink embersége és empátiája mindig a frontvonalban legyen.” (A hölgy munkatársak ezt örömmel támasztják alá- a szerk.)

 

 

Ha eleged van abból, hogy nőként nem értik az elképzeléseidet vagy nem kapsz az igényeidnek megfelelő segítséget az ügyviteli folyamataidhoz..

.. van egy jó hírünk.

Tudod automatizálni a pénzügyi folyamataidat és az ügyviteled úgy, hogy ehhez minden támogatást megkapsz. Nem csak a  fizikai boltodban de a webáruházadban egyaránt.

Sőt szinkronizál egymással folyamatosan a számlázód és a webáruházad adatbázisa, nem csak napi egyszer! Mindig minden pillanatban naprakész leszel. Ne tudjanak olyan kérdést feltenni, amire nem tudsz válaszolni.

Hiszen cégvezetőként rajtad van a legnagyobb felelősség.

Sajnos van egy rossz hírünk is, ha tovább vársz azért súlyos árat fogsz fizetni. Rengeteg időt és pénzt fogsz kidobni az ablakon. Mindig félmegoldásaid lesznek, kapkodás, otthon felejtett számlák és fejetlenség.

Légy határozottan nőies, mint mindig.

Akkor is ha a cégedről vagy a vállalkozásodról van szó. Legyél ugyanolyan igényes a számlázásodra, az ügyviteledre amilyenek a termékeid vagy a szolgáltatásaid!

 

Amikor én vállalkozni kezdtem..

..éreztem annak a súlyát hogy (nőként) nem vesznek elég komolyan. Abban a láttam, a megoldás kulcsát, hogy okosabbnak, modernebbnek és technológiailag naprakésznek kell lenni. Minden pillanatban.
Ahogy magamra igényes vagyok, ugyanúgy kell bánnom az ügyvitelemmel. Ugyanúgy kell neki egy identitás, hogy a számlázás ne operatív nyűg legyen, hanem egy örömteli folyamat. Hiszen az is! Ne csak nekem legyen kellemes élmény, de az ügyfelem se egy kézzel írott számlát kapjon, amit ő is elhagy.

Legyenek automatizált folyamatok és minden adatom legyen biztonságban, azonnal hozzáférhetően. Ezek szerintem nem túl nagy igények.

De térjünk vissza a B2W Fesztiválra. Nagyon sok munka, szervezés és közös gondolkodás áll a mögött, amit kiállítóként vittünk. Aminek minden perce nagyon tanulságos volt.

Úgy érezzük megérte, mert nagyon sokat megtudtunk Rólatok, magunkról, az igényekről és, hogy hogyan tudunk nagyobb támogatást adni. Továbbra is várjuk az javaslataitokat. Együtt jobb!


InnVoice

 

Ha még nem próbáltátok itt az ideje! 30 napos ingyenes próbaidőszakkal és empatikus telefonos ügyfélszolgálattal várunk Titeket!

InnVoice Felhő – Készletkezelő rendszer

InnVoice Felhő

 

InnVoice Toll

Ugye te sem ezzel írod már a számláidat?

 

Üdvözlettel:

Kovács Zsu

 

 

 

 

Eötvös-Szolnok Judit, Mazsola Kuckó

Bocs, de egy jegyet elajándékoztunk a B2W Fesztiválra

Bocs, de elajándékoztunk egy belépőjegyet a B2W Fesztiválra

A Mazsola Kuckó a Fogyatékos Gyermekekért Alapítvány

kapta, amit Eötvös-Szolnok Judit alapított és vezet.

Eötvös-Szolnok Judit, Mazsola Kuckó

Miért neki?

Mert Business To Woman!

Nőként Nőknek, Anyáknak szolgáltatja a “sima” élethez való életérzést.

 

MIÉRT MÁS a Mazsola Kuckó, mint bármelyik másik fogyatékos, avagy fordított gyerekekkel foglalkozó szervezet?

Mert Anyaként Te is háttérbe szorítod magad, mert az a fontos, hogy a gyereknek jó legyen!

De itt Rád is vigyázunk, Veled is foglalkozunk.

Amíg a gyermeked a rá szabott foglalkozáson van Te igénybe tudod venni a fülakupunktúrás stresszoldást vagy a masszázst, amit szintén fordított gyermekkel is élő szülők szolgáltatnak. Vagy beülhetsz a relaxációs sószobába egy teával. Ha pedig úgy jövünk össze jóga órán is részt vehetsz.

Mazsola Kuckó, sószoba

 

 

Miért alakult ki, hogy nem csak a gyerekekkel, de a szüleikkel is szeretnél foglalkozni?

Fontos, hogy mindnyájan tudjuk élni a saját életünket, hogy Neked az Anyának, az Apának és a sima testvérnek is meglegyen az amire szüksége van.

Ezért is szeretném, hogy úgy is tudjon működni a Mazsola Kuckó (www.mazsolakucko.hu) a hétköznapi napokon túl, mint egy “hétvégi hotel”, ahol vigyázunk a gyermekeidre.

 

Fontos tudni, hogy a fogyatékkal élő gyermekeket azért is fokozottabban nehéz elhelyezni“megőrzésre”, mert őket a nagyszülők se vállalják. De nem haragudhatunk rájuk ezért. Teljesen jogos, hiszen túlnő az ő kompetenciájukon. Nincs meg hozzá a megfelelő szakmai hátterük.

Te tudod mi a teendő egy epilepsziás roham esetén? Ők se tudják. Ide szakember kell!

 

Mi a missziója a Mazsola Kuckónak?

Fontos megtanulnunk és megtanítani egymásnak, hogy hogyan tudjunk stabilak lenni és nők maradni egy ilyen helyzetben is, ahol a GYES-nek sosincs vége.

Mindenkinek fontos az egészség és szépség a belső egyensúly megőrzése. Ezt lehet úgy is, hogy a gyermekednek és az egész családnak is jó legyen.

 

Mi sokszor halljuk, hogy: “Meddig fogod ezt bírni?” “Ezt nem lehet túlélni!”

 

Ezennel szeretnénk megnyugtatni mindenkit, hogy de, túl lehet.

Mazsola Kuckó

 

Milyen terveitek vannak a jövőre nézve?

Tele vagyunk új ötletekkel. Szeretnénk stílusos és praktikus kiegészítőkkel is segíteni az ilyen családok mindennapjait, mint pl a speciális nyálkendő. Ezeket anyukám varrodája gyártja majd le nekünk, aki szintén ebben a valaha garázsnak készült helyiségben indította el, nőként, kisgyermekes anyaként az immár 30 éve működő vállalkozását, amit én időközben fejlesztőteremmé szabtam át.

Ehhez nagyon nagy segítség a számlázásban az InnVoice Digitális Pénzügyi Asszisztens, mert nem kell beletanulnunk még a kereskedelembe és a marketingbe is.

Rengeteg időt spórolunk meg vele, mert gyorsabb és könnyebb vele minden amire szükségünk van a fejlődéshez. Az a cél, hogy megkönnyítsük az életünket! (Ez volt itt a reklám helye 😉 )

 

Keressétek a mazsolakucko.hu-t és az innvoice.hu-t ha neked is fontos, hogy inkább MEGOLD A PROBLÉMÁIDAT!

Segítség az egész családnak

Most regisztrálj számlázót vagy készletkezelőt egy évig 30% kedvezménnyel

NAV online bekötés egyszerűen, érthetően, röviden

MINDEN EGY HELYEN! Röviden, praktikusan, érthetően a NAV online adatszolgáltatásról.

 

➡Milyen adatokat érint?

➡A regisztráció menete

➡Szankciók!

➡GyakorI Kérdések

Milyen adatokat érint?

Horváth Szabolcs, cégünk fejlesztési vezetője elmondja, pontosan milyen adatokat, számlákat érint a NAV online adatszolgáltatás.

Már regisztrálható!

2018.június 18-tól elindult a regisztráció, várhatóan 2018 június 25-től pedig az adatjelentés. A regisztráció menetéről ide kattintva olvashatsz!

Szankciók

Amennyiben nem megfelelő számlázóprogramot használsz, akár 500 000 Ft bírság is kiszabható egy-egy elmulasztott adatszolgáltatásért!

Gyakori kérdések a NAV online regisztrációval kapcsolatban

Hogyan ellenőrizhetem, hogy sikerrel regisztráltam? Honnan látom az adatszolgáltatás sikerességét, hibáit? A videóból minden kiderül.

További információk
A NAV online számla elindulását követően további információkat teszünk itt közzé

NAV online számla regisztráció útmutató

NAV regisztráció

Mindenképpen szükséges?!

Ha a céged magyar, belföldön regisztrált adóalany és magyar, belföldön regisztrált adóalanyok számára számlázol, akkor

IGEN!

 2018. július 1-től minden magyar, belföldön regisztrált adóalany között létrejött ügyletről készült számla jelentésköteles, ha az áthárított adó mértéke eléri, vagy meghaladja a 100 000 Ft-ot.

A regisztráció 2018 június 18-tól elérhető, de az adatjelentés csak 2018 június 25-től indul.

Milyen adatokat érint az adatjelentés?

Az alábbi videó pontosan leírja az adatjelentésben érintett számlák körét mindössze 8 percben:

Fontos!

A NAV online regisztráció elvégzése nélkül nem lesz lehetséges a feltételeknek megfelelő ÁFA tartalmú számlákat kiállítani!

1. lépéssorozat: Regisztráció a NAV online számla oldalán

Ez a lépés azért kell, hogy vállalkozásunknak legyen egy fiókja a NAV online számla felületén.

Tekintsd meg a NAV által kiadott regisztrációs útmutatót:

1. lépés: Nyissuk meg a következő címet: NAV

2. lépés: Kattintsunk fent a Regisztráció nyomógombra:

3. lépés: Kattintsunk az alsó, Adatszolgáltatásra kötelezett adózói regisztráció gombra:

4. lépés: Jelentkezzünk be a Cégképviseletre jogosult magánszemély ügyfélkapujával! (Segítség, nem tudom mi az ügyfélkapu jelszavam!):

5. lépés: Adja meg a bejelentkezett magánszemély Adóazonosító jelét!

6. lépés: Adjunk meg egy olyan felhasználónevet, amit ezentúl a NAV online felületen használni fogunk!

7. lépés: A következő ablakban válasszuk ki a regisztrálni kívánt vállalkozás típusát és adószámát:

8. lépés: Sikeres regisztrációt követően jelentkezzünk is be:

9. lépés: A bejelentkezést követően válasszuk ki az adott céget és az ügyfélkapuval is jelentkezzünk be:

2. lépéssorozat: Összekötés az InnVoice számlázóprogrammal

Ez a lépés azért kell, hogy létrehozzunk egy úgynevezett technikai felhasználót, ezen keresztül kommunikál a NAV online számla felülete és az InnVoice számlázóprogram.

1. lépés: Jelentkezzünk be a következő címre kattintva:

NAV

2. lépés: Kattintsunk fent a Felhasználók menüre, majd az Új felhasználó nyomógombra:

3. lépés: Kattintsunk a felső, Technikai felhasználó nyomógombra:

4. lépés: Adjunk meg egy jelszót (amit majd a számlázóprogramnak is meg kell adni) és jelöljük be alul a két jelölőnégyzetet, majd kattintsunk a Mentésnyomógombra!

5. lépés: Görgessünk a felhasználói adatlap legaljára, majd válasszuk a Kulcs generálása nyomógombot!

6. lépés: Görgessünk az oldal tetejére, majd a következő adatokra lesz szükségünk:

  • technikai felhasználó neve
  • technikai felhasználó jelszava (amit az előbb megadtunk)
  • XML cserekulcs mező
  • XML aláíró kulcs mező

Az InnVoice számlázóprogramban kattintsunk jobbra fent / Fogaskerék / Cégadatok / Nav online regisztráció fülre, majd ott a Regisztráció nyomógombra:

Cégadatok

 

A megjelenő ablakba másoljuk be a NAV online felületről a technikai felhasználó adatait, majd kattintsunk a Rendben gombra:

  • Technikai felhasználó neve: másoljuk át a NAV online felületről a felhasználónév mezőből
  • Technikai felhasználó jelszava: gépeljük be, amit az előbbi pontban megadtunk
  • XML aláírókulcs: másoljuk át az XML aláírókulcs mezőt
  • XML cserekulcs: másoljuk át az XML cserekulcs mezőt

Fontos!

Az InnVoice mindig jelez, ha az egyik adat hibás, ezért fokozottan ügyeljünk, hogy helyes adatokat adtunk-e meg!

Ha semmilyen módon nem sikerül helyes adatokat megadni, készítsünk új technikai felhasználót, azaz a 2. lépéssorozat minden lépését ismételjük meg!

Ha mindent helyesen csináltunk, ezt kell, hogy a cégadatok ablakban lássuk:

 

Köszönjük, hogy velünk tartottál!

Bízunk benne, hogy segítségedre tudtunk lenni ebben a kérdésben.

Ha még bármiben tudunk segíteni, hívd nyugodtan a hétköznap munkaidőben telefonon is elérhető ügyfélszolgálatunkat a +36 30 7-529-768-as számon vagy írj nekünk a hello@innvoice.hu címre!

 

Te csinos üzletanyu! Tudod, hogy ciki a számlatömb?

Üzletanyuk mindenhol amerre a szem ellát!

Ha te is szenvedsz attól, hogy hogyan is kell számlázni úgy, hogy az ne legyen időrabló akkor van egy remek hírünk.

Spórolj időt az adminisztrációval és tölts több időt a családoddal.

Elmentünk az Üzletanyu Konferenciára kiállítani. Óriási élmény volt!

Minden lány, nő, asszony tele tervekkel, ötletekkel elszántsággal

Olyan érdeklődéssel és nyitottan állt meg mindenki  a standunknál, hogy feltöltődtünk a 10 órás ott tartózkodásunk alatt. Rengetegen induló vállalkozó (főleg) nővel találkoztunk. Sokuk még számlatömböt használ vagy egyáltalán nem számláz.

Persze akadtak büszke webáruház tulajdonosok is, akik az estéiket az adminisztrációval töltik és szeretnének ebből végre továbblépni.

Rengeteg jobbnál-jobb kiállító volt jelen és a közvetlen szomszédunk Andráska Zsófia női sikertrénerrel is összeszűrtük a levet! Ő (is) kiváló példája volt annak, hogy lehet nőként, anyaként működő vállalkozás(oka!)t üzemeltetni.

Hiszen ha a vállalkozásodat sikerre viszed, az ítélet: növekedés.

Egy online számlázószoftver rengeteg terhet levesz a vállunkról.

Az InnVoice Digitális Pénzügyi Asszisztens figyeli a

  • kimenő és bejövő utalásokat,
  • automatizálja a számlaküldést,
  • tartja a kapcsolatot  a könyvelőddel,
  • bárhol veled van, még a zsebedben is.

Amire pedig a legbüszkébbek vagyunk,  hogy van munkaidőben telefonon is elérhető ügyfélszolgálatunk.

Nem maradsz támogatás nélkül.

Üzletanyu

Azt láttuk itt az Üzletanyu konferencián, hogy eljött a vállalkozó nők, az üzletanyuk ideje. Az ilyen elhivatott, bátor nők minden támogatást és elismerést megérdemelnek.

Viszont súlyos a helyzet, ha a pénzügyeink karbantartására nem gondolunk kellő alapossággal.

A legtöbb ember félvállról veszi a számlázást, sőt! A számlázás a munka legszebb pillanata kell legyen, ezért nem mindegy, hogy operatív nyűg, vagy örömteli folyamat. Így alaposan gondold át és tervezd meg, hogy kezeled a cég számlázását.

Online számla

Gondolj arra, hogy te is egyszerűen és főleg gyorsan akarsz fizetni. A vevővel sincs ez másképp. Ha megadod neki ezt az apró örömöt, vissza fog térni.

Erre van nálunk egy remek megoldás.

Az InnVoice Digitális Pénzügyi Asszitensnél a kiküldött számláidat az ügyfeleid kiegyenlíthetik bankkártyával is.

Költségkímélő fizetési megoldás, kényelmesen és biztonságosan azonnali jóváírással.

Belépés a NAV online számlabeküldő rendszerébe

A szoftverünket 30 napig díjmentesen próbálhatod ki kötelezettség nélkül, akár élesben. Ráérsz utána dönteni. Mi mindenben segíteni fogunk, mert mi is voltunk egyszer kezdő vállalkozás.

Az automatizált kapcsolattartás a vevődnek és neked is biztonságot jelent.

 

Próbáld ki még ma, hogy milyen egy digitális asszisztens. Csak kattints a linkre:

InnVoice Felhő

számlázás

Nav online bekötés

NAV online bekötés – A csapból is ez folyik

Mi ez az egész felhajtás a július 1 körül?

Semmi pánik, minden ugyanúgy megy tovább, a nap is felkel majd.

  • csupán a NAV fejlesztett egy online számla felületet, ahova
  • minden számlázóprogramot be kell kötni, annak érdekében, hogy
  • az adóhatóság hatékonyabban tudjon küzdeni a feketegazdaság ellen és nem utolsó sorban
  • sokkal könnyebb legyen az adóalanyok közötti számlatovábbítás.

NAV ONLINE BEKÖTÉS

Most akkor mindenemre rá fog látni a NAV?

Nem!

2018 július 1-től a 100 000 Ft áthárított ÁFA tartalmú számlákat kell a számlázóprogramnak lejelentenie, tehát az adatjelentésben semmi más nem fog közlekedni, csak azon számlák, amelyek érintettek.

Tehát NEM kerül a NAV-hoz sem a partnertörzsed, sem a terméktörzsed, sem az aktuális készleted, sem az összes szállítóleveled, sem egyéb vásárlások.

 

Tehát minden számla után nekem kell kitöltenem valami űrlapot?

Nem!

A számlázóprogramok teljesen automatikusan kell, hogy küldjék az előbbi feltételeknek megfelelő számlákat és értesíteni fogunk arról, ha bármelyik számlában bármi hiba történne, tehát te ugyanúgy állíthatod ki a számlát, mint eddig.

NAV online bekötés

 

De én szlovák cégként használom a programot, hogy jön ehhez a magyar NAV?

Az adatjelentés funkció csak magyar adóalanyok programjában fog működni,

esetedben nem történik adatjelentés. A regisztrációkor megadtad a székhelyed országát, ez alapján tudjuk eldönteni, hogy céged magyar adóalany.

 

Ez mikortól élesedik, nem kellene már ezt beüzemelni? Mindjárt itt van július 1!

A tervek szerint július 1-től indul az adatjelentés, azonban a NAV még jelenleg is dolgozik a fejlesztéseken, így még nem tudsz regisztrálni az éles adatjelentésre, jelenleg teszt felületek léteznek, így egyelőre ennél több infó nem létezik (2018. május 17.). Egyébként itt mindent leírtunk, hogy áll jelenleg ez az egész:

Nav online adatszolgálatás – hol tartunk most?

Hogy történik majd a regisztráció?

A NAV rendelkezésre bocsát egy online számla felületet, ahol egy felhasználónév, jelszóval regisztrálni kell, valamint be kell lépni a céges ügyfélkapu jelszavaddal, majd bejelentkezve néhány kódot kell átmásolnod az InnVoiceba és kész is vagyunk.

Kipróbálom az InnVoice Digitális Pénzügyi Asszisztenst! Számlázok 30 napig ingyen és kötelezettségmentesen.

Ügyfélkapu jelszó? Az micsoda?

Ha nem tudod, hogy mi a céges ügyfélkapu belépési neved, jelszavad, belépési neved, javasoljuk, hogy mielőbb járj utána a könyvelődnél, vagy bármely okmányirodában, mivel erre szükség lesz.

Egyébként már csak azért is érdemes lenne ezt tisztáznod, mert az ügyfélkapun az adófolyószámláidat, hátralékaidat is követheted, gyakorlatilag naprakész lehetsz arról, hogy milyen elmaradásaid, túlfizetéseid vannak az adóhatóság felé. Persze ez csak a leggyakoribb felhasználási módja az ügyfélkapunak.

nav online bekötés

Majd rábízom az egészet a könyvelőmre, engem nem érdekel ez az egész!

Ezt nem javasoljuk, mivel a számlakibocsátás a te felelősséged, ahogy az online adatszolgáltatás sikeressége is, így a regisztrációt javasoljuk saját kezűleg elvégezni.

Azonban – ahogy mondtam – nem kell ettől annyira tartani, a számlakiállításon túl várhatóan nem lesznek újabb feladataid a regisztrációt követően. Ha eddig is jogkövető voltál, várhatóan ezután sem lesz semmi olyan szankció, amitől tartanod kellene. 

Ha az InnVoice ügyfele vagy a legjobb helyen vagy. Mi már élesben teszteljük a NAV online felületét. Így első kézből értesülhetsz egy tapasztalt cégtől mindenről, ami ezzel kapcsolatos.

Kipróbálom az InnVoice Digitális Pénzügyi Asszisztenst!

Számlázok 30 napig ingyen és kötelezettségmentesen.

NAV online bekötés, felszállás

Nav online bekötés

NAV online bekötés – Mi ez a hisztéria?

Mi ez az egész hisztéria a július 1 körül?

Semmi pánik, minden ugyanúgy megy tovább, a nap is felkel majd.

  • csupán a NAV fejlesztett egy online számla felületet, ahova
  • minden számlázóprogramot be kell kötni, annak érdekében, hogy
  • az adóhatóság hatékonyabban tudjon küzdeni a feketegazdaság ellen és nem utolsó sorban
  • sokkal könnyebb legyen az adóalanyok közötti számlatovábbítás.

NAV ONLINE BEKÖTÉS

Úristen, most akkor mindenemre rá fog látni a NAV?

Nem!

2018 július 1-től a 100 000 Ft áthárított ÁFA tartalmú számlákat kell a számlázóprogramnak lejelentenie, tehát az adatjelentésben semmi más nem fog közlekedni, csak azon számlák, amelyek érintettek.

Tehát NEM kerül a NAV-hoz sem a partnertörzsed, sem a terméktörzsed, sem az aktuális készleted, sem az összes szállítóleveled, sem egyéb vásárlások.

 

Tehát minden számla után nekem kell kitöltenem valami űrlapot?

Nem!

A számlázóprogramok teljesen automatikusan kell, hogy küldjék az előbbi feltételeknek megfelelő számlákat és értesíteni fogunk arról, ha bármelyik számlában bármi hiba történne, tehát te ugyanúgy állíthatod ki a számlát, mint eddig.

NAV online bekötés

 

De én nem szlovák cégként használom a programot, hogy jön ehhez a magyar NAV?

Az adatjelentés funkció csak magyar adóalanyok programjában fog működni,

esetedben nem történik adatjelentés. A regisztrációkor megadtad a székhelyed országát, ez alapján tudjuk eldönteni, hogy céged magyar adóalany.

 

Ez mikortól élesedik, nem kellene már ezt beüzemelni? Mindjárt itt van július 1!

A tervek szerint július 1-től indul az adatjelentés, azonban a NAV még jelenleg is dolgozik a fejlesztéseken, így még nem tudsz regisztrálni az éles adatjelentésre, jelenleg teszt felületek léteznek, így egyelőre ennél több infó nem létezik (2018. május 17.). Egyébként itt mindent leírtunk, hogy áll jelenleg ez az egész:

Nav online adatszolgálatás – hol tartunk most?

Hogy történik majd a regisztráció?

A NAV rendelkezésre bocsát egy online számla felületet, ahol egy felhasználónév, jelszóval regisztrálni kell, valamint be kell lépni a céges ügyfélkapu jelszavaddal, majd bejelentkezve néhány kódot kell átmásolnod az InnVoiceba és kész is vagyunk.

Kipróbálom az InnVoice Digitális Pénzügyi Asszisztenst! Számlázok 30 napig ingyen és kötelezettségmentesen.

Ügyfélkapu jelszó? Az micsoda?

Ha nem tudod, hogy mi a céges ügyfélkapu belépési neved, jelszavad, belépési neved, javasoljuk, hogy mielőbb járj utána a könyvelődnél, vagy bármely okmányirodában, mivel erre szükség lesz.

Egyébként már csak azért is érdemes lenne ezt tisztáznod, mert az ügyfélkapun az adófolyószámláidat, hátralékaidat is követheted, gyakorlatilag naprakész lehetsz arról, hogy milyen elmaradásaid, túlfizetéseid vannak az adóhatóság felé. Persze ez csak a leggyakoribb felhasználási módja az ügyfélkapunak.

nav online bekötés

Majd rábízom az egészet a könyvelőmre, engem nem érdekel ez az egész!

Ezt nem javasoljuk, mivel a számlakibocsátás a te felelősséged, ahogy az online adatszolgáltatás sikeressége is, így a regisztrációt javasoljuk saját kezűleg elvégezni.

Azonban – ahogy mondtam – nem kell ettől annyira tartani, a számlakiállításon túl várhatóan nem lesznek újabb feladataid a regisztrációt követően. Ha eddig is jogkövető voltál, várhatóan ezután sem lesz semmi olyan szankció, amitől tartanod kellene. 

Ha az InnVoice ügyfele vagy a legjobb helyen vagy. Mi már élesben teszteljük a NAV online felületét. Így első kézből értesülhetsz egy tapasztalt cégtől mindenről, ami ezzel kapcsolatos.

Kipróbálom az InnVoice Digitális Pénzügyi Asszisztenst!

Számlázok 30 napig ingyen és kötelezettségmentesen.

NAV online bekötés, felszállás

Blog interjú a Marketing Commandoval- Avagy akasztják a… ja nem

Horváth Szabolcs az InnVoice Ügyviteli Kft. alapító fejlesztője nem kimondottan egy extrovertált típus. Ő egy programozó, aki felállt az asztal mögül és hús-vér “felhasználók” közé merészkedett, hogy minél emberközelibb megoldásokat készítsen a digitális platformon. 

Marketing Szuperkonferencia

READ MORE

GDPR

Internetjogásztól a GDPR-ről

Úgy érzed már mindent elolvastál? Vannak kérdéseid? Itt az ideje, hogy legyen kinek feltenned!

Válaszok a GDPR kapcsán az internetjogra szakosodott Mayer és Társai Ügyvédi Irodától

 

 

Kik vagytok ti? Min dolgoztok? 

Irodánk a Mayer és Társai Ügyvédi Iroda 1998 óta foglalkozik az internetjog kérdéseivel.*

A szerzői jog és szellemi alkotások jogával, szoftver-fejlesztési és felhasználási szerződések, adatbázisok jogi kérdéseivel, az elektronikus kereskedelem kérdéseivel, webáruházak szerződéseivel, adatkezelési nyilatkozatokkal, személyes adatok védelmével az interneten, személyiségi jogvédelemmel és minden, az interneten megjelenő tartalommal és az internet sajátos működésével kapcsolatban felmerülő kérdéskörrel.

Így kérdés nélkül, szinte hallgatólagos beleegyezéssel került Irodánk profiljába a GDPR kérdéseivel kapcsolatos oktatás, valamint a GDPR-nak megfelelő adatvédelmi szabályozások megalkotása.

A GDPR az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendelete (General Data Protection Regulation) amely meghatározza, hogy alkalmazandóságától – 2018. május 25-től – ki, hogyan, kiről és milyen adatokat kezelhet jogszerűen. Célunk megbízóink részére teljeskörű adatvédelmi tanácsadást nyújtani valamint ennek keretében azon dokumentumokat elkészíteni, amelyek a GDPR-nak minden részletében megfelelnek.

Miért fontos ez?

Az, hogy miért fontos ez, talán legmeggyőzőbben a szankció oldaláról tekinthetjük meg: az az adatkezelő, aki 2018. május 25-től nem felel meg a Rendeletben foglalt feltételeknek, azt akár 20 millió euró vagy az előző év világpiaci árbevételének 4 %-ának megfelelő mértékű bírsággal is sújthatja a hatóság, ráadásul a kettő közül a magasabb összeget kell figyelembe venni.

GDPR

Hogy alakult ki a közös munka az InnVoice-szal?

Az InnVoice kereste meg Ügyvédi Irodánkat, segítséget kérve a GDPR-nak megfelelő szabályozási környezet megalkotása miatt. A munkához szükséges adatok beszerzése és a felkészülés alatt az egyre közvetlenebb hangvételű email-váltások során az InnVoice csapatával nagyszerű együttműködésünk jött létre.

Miért szerencsés az ügyvédi iroda és a számlázóprogram együttműködése a GDPR tekintetében?

Az Ügyvédi Iroda megteremti azt a jogi hátteret, amely biztonságos adatkezelést nyújt, így az ügyfelek aggodalom nélkül használhatják az InnVoice számlázóprogramját. Ez azért jó megoldás, mert a számlázóprogram sok esetben személyes adatokat is tartalmaz, így az InnVoice ügyfelei teljes biztonságban tudhatják azokat.

Hogy profitál ebből egy ügyfél?

Az ügyfél számára az egyik legfontosabb az interneten keresztül történő ügyintézés során, hogy személyes adatai célhoz kötöttség és megfelelő jogalap nélkül harmadik fél számára ne kerüljenek kiadásra, azokhoz jogtalanul senki ne férhessen hozzá, és ne használhassa fel azokat. Így az ügyfél számára a kényelem mellett az adatainak biztonságban történő kezelése valósul meg.

Milyen változások várhatók 3 rövid mondatban

Az ügyfelek adatai sokkal nagyobb biztonságban lesznek, így a személyes adatokkal való visszaélés minimalizálódik, tulajdonképpen ez az az indok, amely miatt megalkották a Rendeletet. Az adatkezelők részére ugyan nagy terhet jelent a Rendeletnek megfelelő adatkezeléshez szükséges jogi háttér megteremtése, azonban az ügyfeleik számára nagyon hasznos, hiszen felesleges adatot nem kezelnek róluk, azonban amit kénytelenek kezelni, azt nagy körültekintéssel, a legnagyobb biztonsággal teszik. Az ügyfelek kérésére kötelesek lesznek törölni a kezelt adatokat, ha az adatkezelés alapja megszűnt, vagy az adat(ok) kezelés(e) jogellenes volt.

Szumma-szummárum aggodalomra semmi ok. Az InnVoice ügyfelei teljes (adat)biztonságban vannak.

 

Sőt ha bármi kérdésük van ezzel kapcsolatban a Mayer és Társa Ügyvédi Iroda örömmel válaszol.

Mayer és TársaiREAD MORE

3 tipp a hatékonyabb számlázáshoz

Ugye te is találkoztál már azzal a helyzettel, amikor kedvenc boltodban a boldog vásárlást követően elérkezik a drámai kérdés:

Vásárolt már nálunk?
 

1. Sokat kell várni a számlakiállításra?
 
 

Bizony! A kérdés azt jelenti, hogy jaj neked, állhatsz még vagy 10 percet, mire minden cégadatodat begépeli az eladó a számla fejlécbe, sőt, ha nem elégedtél meg az egyszerű cégnevekkel, akkor csak magadra vethetsz, mire minden cégadatodat helyesen sikerül lebetűzni.

 

De nem az InnVoice-nál! Tudtad, hogy nálunk elég pár betűt megadni, máris betöltünk neked minden cégadatot székhelycímmel, adószámmal együtt?

 

Mit kell ehhez tenned? Csak regisztrálj a www.innvoice.hu oldalon és máris használhatod élesben a számlakiállítás során.

 
2. Azonnali, online, bankkártyás fizetés
Hányszor küzdesz a vevőiddel, hogy utaljanak végre, holott lehet, hogy az orrod előtt a lehetőség, hogy megkönnyítsd az életüket egy egyszerű, online, bankkártyás fizetési lehetőséggel?

 

2018 van és nálad még mindig csak banki átutalással lehet fizetni?

 

Tudtad, hogy egyik legjobb online fizetési szolgáltató partnerünknél, a Barionnál körülbelül 5 perc regisztrálni egy virtuális bankszámlát, amivel máris bankkártya elfogadóhely is lehetsz?

Mit jelent ez?

  • A vevőd, a számára e-mailben kiküldött számlát azonnal ki tudja fizetni online, bankkártyával, azonnali visszajelzéssel.

 

Mit jelent ez számodra?

  • Azonnal lesz egy virtuális bankszámlád.
  • A bankkártyával fizetett összeg azonnal jóváíródik a virtuális bankszámládon, az összeghez azonnal hozzáférsz.
  • A Barion számláról szabadon utalhatsz bárhova, vagy akár saját számládra is.

Hogyan vedd használatba?

  1. Regisztrálj a innvoice.hu oldalon
  2. Regisztrálj egy barion fiókot öt perc alatt a barion oldalán:

https://secure.barion.com/Registration?mode=Organization&oc=98&isEmailLocked=False

  1. Kapcsold össze a két fiókot:

https://www.innvoice.hu/web/barion/

 
3. Nehézkes hozzáférni a korábbi számlákhoz
Az InnVoiceban bármely e-mailben kiküldött számla mellett minden, korábbi számla is letölthető és látható, a hátralékos számlák bankkártyával azonnal fizethetők.

 

Ehhez semmit nem kell tenned, az e-mailben elküldött számlák mellett vevőid automatikusan hozzáférnek korábbi számláikhoz.