Üzletkötőkkel dolgozol? Új megoldásunk neked szól!

innvoice-

Ha országosan kiterjedt vevőhálózatod van, bizony nagy kihívást jelenthet annak követése, hogy vevőid elégedettek legyenek, üzletkötőid pedig megfelelően végezzék a munkájukat. Fontos a bizalom, azonban a vevőlátogatások kapcsán jobb, ha a tények beszélnek. 

Igaz rád az alábbi három pont valamelyike? 

  1. A vevőim látogatásáról szóló dokumentumok nehézkesen jutnak el hozzám, nem tudom pontosan követni, mit szállítottunk ki a vevőknek 

Üzletkötőim többnyire papíron, nem túl modern eszközökkel dolgoznak, ami nem biztosítja, hogy gyorsan eljussanak hozzá a látogatás során kihelyezett árucikkek, így a számlázás is elhúzódhat. 

  1. Nem tudom, hogy a vevőimet szerződés szerint látogatjuk-e 

A vevőid látogatása esetleges, nem tervezett, csak reménykedsz abban, hogy üzletkötőid lelkiismeretesen, a szükséges látogatási intervallumban látogatják vevőidet. 

  1. Nem tudom megállapítani, hogy a vevőim látogatása minőségi, vevőim elégedettek-e 

A látogatásokról nincs információm, minőségi árucikkeim elhelyezését nem tudom ellenőrizni. 

Ha a fenti három pont legalább egyike igaz rád, akkor az üzletkötői látogatások mögött nincs rendszer, teljes egészében ki vagy szolgáltatva munkatársaid pontos munkájának, az esetleges vevői elégedetlenségről nem biztos, hogy időben értesülsz, ami egy-egy szerződés-bontás miatt jelentős anyagi károkat is okozhat. 

Az Innvoice valós felhasználási példa alapján elhozta neked az Innvoice Salespartner szoftvercsomagot. 

Miben tud segíteni neked ez az új szoftver? 

  1. Látogatás egyszerű dokumentálása a helyszínen, okostelefonról 

Az okostelefonos applikációval egyszerűen rögzíthetők a látogatás során kihelyezett árucikkek szállítólevél formájában. A szállítólevél lezárásakor átvételi aláírás és helyszíni fénykép is készíthető, ami az elvégzett látogatást igazolja és későbbi vevőreklamáció esetén is hasznos lehet. 

A szállítólevelek a központban azonnal megjelennek. 

  1. Látogatási előírás megjelenítése az üzletkötők számára 

Az Innvoice az előírt látogatási intervallumok alapján képes az okostelefonos alkalmazás kezdőképernyőjén segíteni a tervezést, egy pillantás alatt látható, kik azok a partnerek, akiknek látogatása esedékes, így az üzletkötő látogatási tervezését is nagyban megkönnyíthetjük. 

  1. Üzletkötők teljesítményének és vevők látogatásának gyors áttekintése 

A mátrix táblázatban színekkel gyorsan áttekinthetők a késedelmes és az időben végzett látogatások, ami abban segít, hogy még időben beavatkozzunk, mielőtt a vevőink elégedetlenségének hangot adnak. 

  1. Vevői látogatások gyors, vizuális áttekintése 

A gyors, térképes megjelenítéssel akár az aktuális havi látogatások egyszerűen áttekinthetők: 

  • Időben történt látogatás a látogatásokat előíró szerződés szerint 
  • Késésben lévő látogatások 
  • Az adott hónapban még nem történt látogatások 

A térképes megjelenítés akár üzletkötőnként is megtekinthető, így végre a tények beszélnek üzletkötőink teljesítményéről, nem pedig a megérzések. 

A térképes megjelenítés ezenkívül segít abban is, hogy még időben észleljük és beavatkozzunk azon vevőink esetében, ahol már látszanak azok a jelek, hogy nem a szerződéses megállapodás szerint történnek a látogatások, így még időben beavatkozhatunk. 

Az üzletkötőket támogató Innvoice Salespartner szoftver azonnal kipróbálható támogató videós anyagokkal a következő címen: 

https://landing.innvoice.hu/uzletkoto

A cikk szerzője:

innvoice

Értesülj tippek, hírek, sikertörténetek

2025 január 15 - Ügyfélkapu +. Sokan rémülettel beszélnek róla, pedig kellő előkészülettel, nem okoz nehézséget, ráadásul a biztonságot is fokozza, amit nem vehetünk örökké félvállról.
Bérelt áruház, vagy saját építésű? Van bármi előnye, ha magyar fejlesztésű áruházat választunk?
Idei évünk az időspórolásról szólt, számos funkcióval akár egyenként is rengeteg időt tudtunk ügyfeleinknek megtakarítani. Tekintsük át, mi történt 2023-ban.