UNAS webáruház kapcsolat

Termékek és megrendelések szinkronizációja

Mire alkalmas az UNAS webáruház kapcsolat?

Elegendő az üzletben, vagy a webáruházban felvinni a termékeket, az InnVoice és az UNAS képes egymásnak átadni a termék adatokat. Az InnVoiceban kezelheted a készletet, az egyből feltöltődik az UNAS áruházba, így ott az aktuális készlet látható. Az UNAS-ba érkező megrendeléseket kezelheted az InnVoiceban, azokból számlát, szállítólevelet is készíthetsz automatikusan.

 

Termék adatok le és feltöltése

A termék alapadatok (megnevezés, árak, cikkszám, termékcsoport, fotó). Az oda-vissza irány termékváltozatok letöltésére és feltöltésére is képes.

Az InnVoice is képes a termék adatokat feltölteni, azonban képek feltöltését egyelőre nem tudjuk biztosítani.

Partner (vásárló) adatok letöltése

Az InnVoice képes az UNAS webáruházban lévő vásárló adatokat letölteni. Az UNAS webáruházba való vásárló adat feltöltés nem lehetséges.

Készlet le és feltöltése

A készlet információkat mindkét irányban (de egyidőben csak egy irány állítható be) tudjuk közlekedtetni. A készleteket az InnVoice akár változatok szeirnt is képes feltölteni, illetve letölteni. Az InnVoiceban történő eladást követően néhány percen belül történik a készlet feltöltés.

Beérkező megrendelések letöltése

A beérkező megrendeléseket az InnVoice képes azonnal letölteni, beállítás szerint abból azonnal számlát, szállítólevelet, vagy díjbekérőt generálni.

A számlázást követően a megrendeléshez a számla sorszáma visszatöltésre kerül.

 

Hogyan kell beállítani?

Az UNAS-ban egy API kód átmásolásával a kapcsolat beállítása nagyon egyszerű. 

Szerezd meg az API azonosítót!

1. Az UNAS webáruházadban a Beállítások / Külső kapcsolatok / API kapcsolat menüpontban engedélyezd az API használatát, majd jegyezd fel a kódokat.

2. A Beállítások / Számlázás, ügyvitel menüpontban, keresd meg az InnVoice számlázóprogramot és a Hozzáad gombbal aktiváld.

3. Az InnVoice programban jobbra fent a Fogaskerék / Külső kapcsolatok / UNAS webáruház / Webáruház kommunikáció menüpontból indulj, kattints az Új kapcsolat nyomógombra, majd itt add meg az előbb megszerzett kódokat. Ebben az ablakban egyébként több webáruházadat is bekapcsolhatod.

Ezzel még nincs vége, alapvetően ezzel még semmi nem fog történni, tovább kell haladnod a következő pontokra, attól függően, mit szeretnél szinkronizálni.

Termék letöltés / feltöltés

Ezen a harmadik fülön állíthatod be, szinkronizálódjanak-e automatikusan a termékek.

Ha a “Termékek letöltése az UNAS webáruházból” jelölőnégyzet jelölésre került, akkor bizonyos időközönként az UNAS-ba felvitt termékek letöltődnek az InnVoiceba, az esetleges új termékcsoportok létrejönnek, valamint a kiválasztott árcsoport árai is frissülnek.

Ha a “Termékek feltöltése az UNAS webáruházba” jelölőnégyzet jelölésre került, akkor bizonyos időközönként az UNAS áruházba feltöltjük a módosult, vagy új termékeket. Itt kizárhatsz termékcsoportokat, azaz a megjelölt termékcsoportok nem fognak felkerülni az UNAS webáruházba. A kiválasztott eladási és akciós árcsoportokkal az árakat is frissítjük.

Légy körültekintő, cikkszám alapján a letöltés és feltöltés is felülírja a termékeket, ha már léteztek!

A feltöltés a következő időközönként történik (az UNAS korlátozásai miatt):

– új termék, vagy termék módosítás szinkronizációja 5 percenként történik
– új termék, vagy termék módosítás, ha a termék fiók tárolókkal is rendelkezik (méretek), óránként egyszer történik

Készlet letöltés / feltöltés

Ha kiválasztod, az UNASba, vagy UNASból a készletek is áttöltésre kerülhetnek.

Itt egyszerűen válaszd ki, hogy a letöltésnek mi legyen a célja, melyik raktár, vagy feltöltés esetében mely raktárak összege kerüljön feltöltésre.

Az ablak elfogadása után a szinkronizáció azonnal életbe lép, ha meg szeretnéd ezt szűntetni, nem kell törölni a webáruház bejegyzést, hanem elég a megfelelő füleken a jelöléseket kivenni.

Megrendelések letöltése

A második fülön beállíthatod a megrendelések letöltésének szabályait. A második – Megrendelések számlázása – fülön, ikszeld be a Megrendelések automatikus befogadása jelölőnégyzetet, majd lentebb válaszd ki, milyen dokumentum készüljön a megrendelésekből. Ha a félretett dokumentumot beikszeled, akkor a dokumentum általad még módosítható lesz, mielőbb lezárul.

Az e-mail küldés jelölésével automatikusan kiküldésre kerül a dokumentum (kivéve, ha a félretett dokumentumot beikszelted).

A “Cikkszám alapján készletkezelés” jelölőnégyzet bekapcsolásával a program megpróbálja cikkszám alapján beazonosítani a terméket és automatikusan készletet kezel, ha lehetséges. Ha a cikkszám nem található, nem történik készletkezelés.

A megrendeléseket az UNAS webáruházból tudod átküldeni.