ügyfélszolgálat

A célunk, hogy partnereinknek folyamatos és zökkenőmentes szolgáltatást nyújthassunk, a felmerülő akadályokat pedig a lehető leghamarabb leküzdhessük.

Ebben segítségünkre van segítőkész, és ügyfeleink körében igen népszerű ügyfélszolgálatunk, akik azonnal segítenek, vagy továbbítják a problémát a fejlesztők felé.

TALÁLJ VÁLASZT A KÉRDÉSEDRE AZONNAL!

A ZenDesk egy olyan ügyfélszolgálati szolgáltatás, amelynek segítségével egy chatfelületet használva, percek alatt találhatsz választ kérdéseidre. Azt javasoljuk, hogy mielőtt felkeresnéd ügyfélszolgálatos munkatársainkat, a gyorsaság érdekében fordulj a ZenDeskhez!

Kézikönyv és súgó

Itt mindent megtalálsz, amit az InnVoice szoftvereiről tudni kell.

Bízhatsz bennünk. Papírunk van róla.

A Bisnode partnerminősítő rendszerében AA minősítést nyertünk el. Ez azt jelenti, hogy a magyar vállalkozások legfelső 1,75%-ba tartozunk, ami a megbízhatóságunkat illeti.

Büszkék vagyunk arra, hogy munkánkat hosszú távon is fenntartható módon végezzük!

Küldj nekünk mailt! hello@innvoice.hu

(+36-1) 690 0420
(+36 30) 7 529 768

Hívj bennünket! Ha nem érsz el minket, visszahívunk!

technikai segítségnyújtás

ERRE A LINKRE KATTINTVA mindent megtalálsz az InnVoice beállításához.

Ha vonalkódnyomtatóval, cimkenyomtatóval, bizonylatnyomtatóval vagy mobil adatgyűjtővel kapcsolatban van kérdésed, és hosszadalmas lenne elmagyarázni munkatársunknak a részleteket, vedd igénybe távsegítőnket!

időpont

Kérjük egyeztess egy időpontot ügyfélszolgálatunkkal:

telefon: +3630 752 9768
email: hello@innvoice.hu

Program letöltése

Az egyeztetett időpont töltsd le az alábbi TeamViewer programot, hogy valósidőben tudjunk segíteni

távsegítség

Indítsd el a távsegítséget és add át nekünk a kapott 9 és 4 jegyű kódot, ezután már be is tudunk lépni. Élő, videós kapcsolat:
skype: innvoice_ugyfelszolgalat