A célunk, hogy partnereinknek folyamatos és zökkenőmentes szolgáltatást nyújthassunk, a felmerülő akadályokat pedig a lehető leghamarabb leküzdhessük.
Ebben segítségünkre van segítőkész, és ügyfeleink körében igen népszerű ügyfélszolgálatunk, akik azonnal segítenek, vagy továbbítják a problémát a fejlesztők felé.
A ZenDesk egy olyan ügyfélszolgálati szolgáltatás, amelynek segítségével egy chatfelületet használva, percek alatt találhatsz választ kérdéseidre. Azt javasoljuk, hogy mielőtt felkeresnéd ügyfélszolgálatos munkatársainkat, a gyorsaság érdekében fordulj a ZenDeskhez!
Itt mindent megtalálsz, amit az InnVoice szoftvereiről tudni kell.
A Bisnode partnerminősítő rendszerében AA minősítést nyertünk el. Ez azt jelenti, hogy a magyar vállalkozások legfelső 1,75%-ba tartozunk, ami a megbízhatóságunkat illeti.
Büszkék vagyunk arra, hogy munkánkat hosszú távon is fenntartható módon végezzük!
Hívj bennünket! Ha nem érsz el minket, visszahívunk!
ERRE A LINKRE KATTINTVA mindent megtalálsz az InnVoice beállításához.
Ha vonalkódnyomtatóval, cimkenyomtatóval, bizonylatnyomtatóval vagy mobil adatgyűjtővel kapcsolatban van kérdésed, és hosszadalmas lenne elmagyarázni munkatársunknak a részleteket, vedd igénybe távsegítőnket!
Kérjük egyeztess egy időpontot ügyfélszolgálatunkkal:
telefon: +3630 752 9768
email: hello@innvoice.hu
Az egyeztetett időpont töltsd le az alábbi TeamViewer programot, hogy valósidőben tudjunk segíteni
Indítsd el a távsegítséget és add át nekünk a kapott 9 és 4 jegyű kódot, ezután már be is tudunk lépni. Élő, videós kapcsolat:
skype: innvoice_ugyfelszolgalat
©InnVoice Ügyviteli Szoftver Kft. 2024
Általános Szerződési Feltételek
Adatvédelmi Nyilatkozat