Változó körülmények?

Számold ki magad, Hogyan lehet több profitod a változó környezetben is?

  • Megváltoztak a körülmények?
  • Nincs többé KATA és több járulékot kell fizetned? Hogyan fogod ezt kitermelni úgy, hogy még plusz jövedelemhez is juthatsz?
  • Számold ki, milyen lépésekkel milyen eredményeket érhetsz el!
  • Alkalmazkodj a változó körülményekhez egyszerű lépésekkel

Hogyan tudsz több profitot elérni?
Számold ki kalkulátorunkkal!

Számold ki, miből adódik a profitod. Ne ragadj le a részleteken (pl: lájkolók érdeklődőnek számítanak?), fontosabb, hogy te tudd, mik a számok alapjai és tudj tervezni, honnan, hova akarsz eljutni. A kalkulátor lényege, hogy szemléltesse, milyen apró lépésekkel milyen nagy eredményeket érhetsz el!

Jelen állapot - írd át nyugodtan

Jövő állapot - írd át nyugodtan

Próbálj meg egészen kicsi változásokat eszközölni és figyeld hogyan változik a profit!

Tippek



Hogyan tudsz beavatkozni?
Érdeklődők száma (db)


Növelem %-kal
Találd meg a legjobb érdeklődőszerző csatornákat, légy szakértő a szakterületeden!

Kezdj el tanulni például ebből a könyvből: Új vevők futószalagon
Vásárlási konverzió (%)


Növelem %-kal
Felkerested az érdeklődőidet? Telefonon érdeklődtél, miben tudsz segíteni? Küldesz nekik rendszeresen informaciókat?
Kosárérték (Ft) (átlagos)


Növelem %-kal
Áremelés? Egy termék kiválasztása után tudsz kapcsolódó termékeket ajánlani?
Árrés (%)


Növelem %-kal
Vizsgáld meg a költségeid. Kategorizáld be a legszükségesebbektől a nélkülözhetőig és szabadulj meg ez utóbbiaktól.
Vásárlások száma (db) (átlagos)


Növelem %-kal
Tudsz olyan értéket nyújtani, amiért a vevők rendszeresen visszatérnek hozzád? Alkalmas lehet a terméked akár előfizetéses modellre is?
Profit (Ft)

Hogyan lesz több profitod?

 

Amint a fentiekből látható, alapvetően a profitodra a fenti néhány mérőszám hatással van.

Első lépésként be kell avatkoznod a fenti 5 pontok valamelyikébe (vagy akár mindegyikébe). Készíts minden ponthoz egy 20-as ötletlistát, melyik pontban milyen lehetőségeid vannak? Lehet, hogy az ötletlista nagy része irreális, vagy nem megvalósítható, de pont a másik része lesz az, ami eredményeket hoz!



1. Érdeklődők száma

Hányan érkeznek hozzád a boltba, hányan töltik ki az űrlapot a weboldaladon, hányan kérik a katalógusod?

Azt kell elérned, hogy többen tudjanak rólad, egyelőre még költés nélkül. Többen jöjjenek a weboldaladra, mint látogatók, többen beszéljenek rólad.

Tanulj még többet az érdeklődőszerzésről: Új vevők futószalagon c. könyvből

2. Vásárlási konverzió

Az érdeklődőid hány százaléka dönt úgy, hogy vevőd lesz?

Az érdeklődők hány százalékát tudod vásárlóvá konvertálni? Vizsgáld meg, hogy minden információ rendelkezésükre áll a döntéshez? Vizsgáld meg, milyen lépéseket nem végeztél eddig, ami hatására az érdeklődőkből könnyedén vásárlók lesznek? Például felhívod az érdeklődőidet? Régimódi szokás? De annál hatásosabb!

3. Kosárérték

Átlagosan mekkora összeget hagynak a kosarukban egy-egy vásárlás során?

Legalapvetőbb módszer az áremelés, de például vizsgáld meg, tudsz-e kiegészítő termékeket ajánlani egy-egy vásárlás során.

4. Árrés

Vizsgáld meg a költségeid.

Az Először a profitot c. könyv külön fejezetet szán a költségek csökkentésére, de már azzal sokat teszel, ha egy Excel táblázatban összeírsz mindent és bekategorizálod a költségeid A-G-ig, ahol A - a nélkülözhetetlen, G - az, amit nem is használsz, tudsz nélküle élni.

Szükség van a puccos irodára? Telefonköltségeid optimalizálásában nem tud segíteni egy flottakezelő? Autózás helyett tömegközlekedés?

Nyilván vannak a vállalkozás életében olyan szoftverek, amik nélkül nehéz a céget üzemeltetni, de például ha megvizsgálod az újságelőfizetéseket, vagy akár az utazási szokásaid? A könyv útmutatásai alapján játszi könnyedséggel akár 10% költséget is kiiktathatsz.

Ne felejtsd! A felesleges költségek a profitodat csökkentik!

5. Vásárlások száma

Vásárlások száma - hányszor vásárolnak nálad átlagosan

Akár éves, akár havi szinten kalkulálsz, vizsgáld meg, hányszor tér vissza hozzád a vásárló? A terméked alkalmas arra, hogy akár előfizetéses modellben értékesítsd tovább?

A tényleges profitodat számtalan dolog befolyásolhatja, a kalkulátor célja a gondolkodás elindítása, alapvető összefüggések megvilágítása.

Bizonyos változásokhoz akár hónapokra, vagy hosszabb időre is szükség lehet, de minél előbb kezdesz neki, annál előbb láthatsz eredményeket.


Légy te is tisztességes, elégedett vállalkozó!

Ajánlott könyvek

Új Vevők futószalagon

A DoMarketing csapata a kezedbe adja a 3 lábú vevőszerző modell alapjait, ami bevételeid alapját fogják képezni.

Először a Profitot

Mi l​enne, ha nem te szolgálnád a vállalkozásodat, hanem a vállalkozásod szolgálna téged? Mi lenne, ha folyamatosan tudnád biztosítani a céged pénzügyi stabilitását?

Mi mindannyian a Te sikeredért dolgozunk!

Az Innvoice Ügyviteli Szoftver Kft. elkötelezett híve a lehetőséget kereső, tisztességes vállalkozók támogatásának.

Az Innvoice Ügyviteli Szoftver Kft. csapata 2000 óta azon dolgozik, hogy a digitális eszközök igénybevételével munkádat még egyszerűbbé, még gyorsabbá tegye, ezáltal sokkal több időd szabaduljon fel céged fejlesztésére és hobbidra, családodra is. Megmutatjuk, miként tudsz egyszerűen használható rendszereket céged szolgálatába állítani!

Innvoice Ügyviteli Szoftver Kft.
www.innvoice.hu

Simon Szilvia

Ügyfélsiker menedzser

Horváth Szabolcs

Fejlesztési vezető

Papp Andrea

Ügyfélsiker menedzser

Az Innvoice Ügyviteli Szoftver Kft. kiérdemelte a Bisnode AA minősítését, melyre a magyar piacon lévő cégek 1.75%-a jogosult és kiváló hitelképességet jelent.

Büszkék vagyunk arra, hogy munkánkat hosszú távon is fenntartható módon végezzük!