Változó körülmények?
Számold ki, miből adódik a profitod. Ne ragadj le a részleteken (pl: lájkolók érdeklődőnek számítanak?), fontosabb, hogy te tudd, mik a számok alapjai és tudj tervezni, honnan, hova akarsz eljutni. A kalkulátor lényege, hogy szemléltesse, milyen apró lépésekkel milyen nagy eredményeket érhetsz el!
|
Jelen állapot - írd át nyugodtan |
Jövő állapot - írd át nyugodtanPróbálj meg egészen kicsi változásokat eszközölni és figyeld hogyan változik a profit! |
TippekHogyan tudsz beavatkozni? |
Érdeklődők száma (db)
|
Növelem %-kal |
|
Találd meg a legjobb érdeklődőszerző csatornákat, légy szakértő a szakterületeden! Kezdj el tanulni például ebből a könyvből: Új vevők futószalagon |
Vásárlási konverzió (%)
|
Növelem %-kal |
|
Felkerested az érdeklődőidet? Telefonon érdeklődtél, miben tudsz segíteni? Küldesz nekik rendszeresen informaciókat? |
Kosárérték (Ft) (átlagos)
|
Növelem %-kal |
|
Áremelés? Egy termék kiválasztása után tudsz kapcsolódó termékeket ajánlani? |
Árrés (%)
|
Növelem %-kal |
|
Vizsgáld meg a költségeid. Kategorizáld be a legszükségesebbektől a nélkülözhetőig és szabadulj meg ez utóbbiaktól. |
Vásárlások száma (db) (átlagos)
|
Növelem %-kal |
|
Tudsz olyan értéket nyújtani, amiért a vevők rendszeresen visszatérnek hozzád? Alkalmas lehet a terméked akár előfizetéses modellre is? |
Profit (Ft)
|
|
|
Amint a fentiekből látható, alapvetően a profitodra a fenti néhány mérőszám hatással van.
Első lépésként be kell avatkoznod a fenti 5 pontok valamelyikébe (vagy akár mindegyikébe). Készíts minden ponthoz egy 20-as ötletlistát, melyik pontban milyen lehetőségeid vannak? Lehet, hogy az ötletlista nagy része irreális, vagy nem megvalósítható, de pont a másik része lesz az, ami eredményeket hoz!
Azt kell elérned, hogy többen tudjanak rólad, egyelőre még költés nélkül. Többen jöjjenek a weboldaladra, mint látogatók, többen beszéljenek rólad.
Tanulj még többet az érdeklődőszerzésről: Új vevők futószalagon c. könyvből
Az érdeklődők hány százalékát tudod vásárlóvá konvertálni? Vizsgáld meg, hogy minden információ rendelkezésükre áll a döntéshez? Vizsgáld meg, milyen lépéseket nem végeztél eddig, ami hatására az érdeklődőkből könnyedén vásárlók lesznek? Például felhívod az érdeklődőidet? Régimódi szokás? De annál hatásosabb!
Legalapvetőbb módszer az áremelés, de például vizsgáld meg, tudsz-e kiegészítő termékeket ajánlani egy-egy vásárlás során.
Az Először a profitot c. könyv külön fejezetet szán a költségek csökkentésére, de már azzal sokat teszel, ha egy Excel táblázatban összeírsz mindent és bekategorizálod a költségeid A-G-ig, ahol A - a nélkülözhetetlen, G - az, amit nem is használsz, tudsz nélküle élni.
Szükség van a puccos irodára? Telefonköltségeid optimalizálásában nem tud segíteni egy flottakezelő? Autózás helyett tömegközlekedés?
Nyilván vannak a vállalkozás életében olyan szoftverek, amik nélkül nehéz a céget üzemeltetni, de például ha megvizsgálod az újságelőfizetéseket, vagy akár az utazási szokásaid? A könyv útmutatásai alapján játszi könnyedséggel akár 10% költséget is kiiktathatsz.
Ne felejtsd! A felesleges költségek a profitodat csökkentik!
Akár éves, akár havi szinten kalkulálsz, vizsgáld meg, hányszor tér vissza hozzád a vásárló? A terméked alkalmas arra, hogy akár előfizetéses modellben értékesítsd tovább?
A tényleges profitodat számtalan dolog befolyásolhatja, a kalkulátor célja a gondolkodás elindítása, alapvető összefüggések megvilágítása.
Bizonyos változásokhoz akár hónapokra, vagy hosszabb időre is szükség lehet, de minél előbb kezdesz neki, annál előbb láthatsz eredményeket.
A DoMarketing csapata a kezedbe adja a 3 lábú vevőszerző modell alapjait, ami bevételeid alapját fogják képezni.
Mi lenne, ha nem te szolgálnád a vállalkozásodat, hanem a vállalkozásod szolgálna téged? Mi lenne, ha folyamatosan tudnád biztosítani a céged pénzügyi stabilitását?
Az Innvoice Ügyviteli Szoftver Kft. elkötelezett híve a lehetőséget kereső, tisztességes vállalkozók támogatásának.
Az Innvoice Ügyviteli Szoftver Kft. csapata 2000 óta azon dolgozik, hogy a digitális eszközök igénybevételével munkádat még egyszerűbbé, még gyorsabbá tegye, ezáltal sokkal több időd szabaduljon fel céged fejlesztésére és hobbidra, családodra is. Megmutatjuk, miként tudsz egyszerűen használható rendszereket céged szolgálatába állítani!
Innvoice Ügyviteli Szoftver Kft.
www.innvoice.hu
Ügyfélsiker menedzser
Fejlesztési vezető
Ügyfélsiker menedzser
Az Innvoice Ügyviteli Szoftver Kft. kiérdemelte a Bisnode AA minősítését, melyre a magyar piacon lévő cégek 1.75%-a jogosult és kiváló hitelképességet jelent.
Büszkék vagyunk arra, hogy munkánkat hosszú távon is fenntartható módon végezzük!
©InnVoice Ügyviteli Szoftver Kft. 2022 | Általános Szerződési Feltételek | Adatvédelmi Nyilatkozat
©InnVoice Ügyviteli Szoftver Kft. 2022
Általános Szerződési Feltételek
Adatvédelmi Nyilatkozat
©InnVoice Ügyviteli Szoftver Kft. 2024
Általános Szerződési Feltételek
Adatvédelmi Nyilatkozat