Takarítsd meg a plusz adminisztrációval járó időt – állítsd ki számláid gyorsan és egyszerűen, online!

innvoice-

2020. júliusa meghozta az első nagyobb változást minden belföldi, adószámmal rendelkező vállalkozó és vállalkozás (azaz belföldi adóalany) életében. Életbe lépett ugyanis az adatszolgáltatási kötelezettség a NAV felé, áfaértéktől függetlenül. Nézd meg, hogyan tudod mindezt a lehető legjobban, a saját előnyödre fordítani!

Számlázás a sokat emlegetett nap, 2020. július 1-je után

A számlák adatjelentése július 1-jétől kötelezővé vált. Emellett pedig az adatszolgáltatás határidőkhöz kötött. Tehát a NAV-hoz szükséges elektronikus úton eljuttatnod a számlákat. Egészen pontosan bármilyen számla esetén 4 napon belül és az 500.000 Ft-ot vagy azt meghaladó áfaérték esetén 1 nap a megadott határidő.

Mi a jó hír számodra?

Még most is bőven időben vagy!

Méghozzá ahhoz, hogy megadd magadnak és a vállalkozásodnak a lehetőséget és végre megszabadulj:

  • a (kézi) számlázással
  • a számlák tárolásával, továbbításával
  • a számlák egyesével a NAV Online Számla rendszerbe való feltöltésével

…együtt járó, rengeteg adminisztrációs munkára fordított, plusz energiától és időtől!

Tényleg előnyökkel jár az online számlázás?

Igen, megértünk teljesen, hiszen mi is szeretjük a működő, jól bevált dolgokat. Viszont tudjuk és tapasztaljuk azt, hogy a digitalizált megoldásokra való átállás (mint például az online számlázás) mennyi időt takarít meg, amit további feljesztésekre tudunk fordítani. Ezzel egyidőben pedig sokkal magasabb szinten tudjuk ügyfeleinket kiszolgálni.

Mivel a NAV legkésőbb 2021 év elejétől minden számlát látni fog az Online Számla rendszerben, ezért lépésről lépésre, egyre közelebb jutunk a teljesen automatikus adóbevalláshoz és könyveléshez. Így a továbbiakban szintén elkerülhetjük azt a megszámlálhatatlan mennyiségű, extra munkaórát, amit további adminisztrációs feladatokkal töltenénk.

Elfelejtett számlák, bírságok, számlahegyek és további postaköltségek helyett…

Gondolj csak bele… Szerinted mennyivel könnyíted meg a saját életed, ha:

  • a vevőd azonnal kézhez kapja a számláját, miután kiállítottad
  • a háttérben, egy felhő alapú rendszerben tárolásra kerülnek a számláid
  • ezzel egyidőben helyetted, automatikusan zajlik a számláid továbbítása a NAV felé?

Ezen kívül pedig az InnVoice online számlázóprogramban a bejövő számláidról azonnal értesülsz. Mivel a számláidat egyszerűen be tudod emelni a rendszerbe, így mindig látod, mik a költségeid. Mindezt anélkül, hogy még többet várnál a postai úton vagy e-mailben beérkező számlákra.

A NAV online számla regisztráció elvégzése után minden automatikusan, érted dolgozik.

Te pedig nyugodtan, zavartalanul végezheted a munkád. Hiszen biztos lehetsz benne, hogy az InnVoice elvégzi helyetted az adatjelentéseket és visszaellenőrzéseket is.

Mi a következő lépés?

Az InnVoice online számlázóprogrammal nemcsak a számláid közlekedtetésére (kiküldésére, továbbítására) szánt időd csökken, hanem a NAV adatszolgáltatás is minden alkalommal rendben lezajlik, így lekerül a válladról!  Sőt, a számláid tárolása is megoldott!

Válassz a vállalkozásodat leginkább támogató csomagok közül!

Próbáld ki 14 napig ingyenesen és szabadíts fel több időt az igazán fontos feladataidra!

A cikk szerzője:

innvoice

Értesülj tippek, hírek, sikertörténetek

2025 január 15 - Ügyfélkapu +. Sokan rémülettel beszélnek róla, pedig kellő előkészülettel, nem okoz nehézséget, ráadásul a biztonságot is fokozza, amit nem vehetünk örökké félvállról.
Bérelt áruház, vagy saját építésű? Van bármi előnye, ha magyar fejlesztésű áruházat választunk?
Idei évünk az időspórolásról szólt, számos funkcióval akár egyenként is rengeteg időt tudtunk ügyfeleinknek megtakarítani. Tekintsük át, mi történt 2023-ban.