2020. júliusa meghozta az első nagyobb változást minden belföldi, adószámmal rendelkező vállalkozó és vállalkozás (azaz belföldi adóalany) életében. Életbe lépett ugyanis az adatszolgáltatási kötelezettség a NAV felé, áfaértéktől függetlenül. Nézd meg, hogyan tudod mindezt a lehető legjobban, a saját előnyödre fordítani!
Számlázás a sokat emlegetett nap, 2020. július 1-je után
A számlák adatjelentése július 1-jétől kötelezővé vált. Emellett pedig az adatszolgáltatás határidőkhöz kötött. Tehát a NAV-hoz szükséges elektronikus úton eljuttatnod a számlákat. Egészen pontosan bármilyen számla esetén 4 napon belül és az 500.000 Ft-ot vagy azt meghaladó áfaérték esetén 1 nap a megadott határidő.
Mi a jó hír számodra?
Még most is bőven időben vagy!
Méghozzá ahhoz, hogy megadd magadnak és a vállalkozásodnak a lehetőséget és végre megszabadulj:
- a (kézi) számlázással
- a számlák tárolásával, továbbításával
- a számlák egyesével a NAV Online Számla rendszerbe való feltöltésével
…együtt járó, rengeteg adminisztrációs munkára fordított, plusz energiától és időtől!
Tényleg előnyökkel jár az online számlázás?
Igen, megértünk teljesen, hiszen mi is szeretjük a működő, jól bevált dolgokat. Viszont tudjuk és tapasztaljuk azt, hogy a digitalizált megoldásokra való átállás (mint például az online számlázás) mennyi időt takarít meg, amit további feljesztésekre tudunk fordítani. Ezzel egyidőben pedig sokkal magasabb szinten tudjuk ügyfeleinket kiszolgálni.
Mivel a NAV legkésőbb 2021 év elejétől minden számlát látni fog az Online Számla rendszerben, ezért lépésről lépésre, egyre közelebb jutunk a teljesen automatikus adóbevalláshoz és könyveléshez. Így a továbbiakban szintén elkerülhetjük azt a megszámlálhatatlan mennyiségű, extra munkaórát, amit további adminisztrációs feladatokkal töltenénk.
Elfelejtett számlák, bírságok, számlahegyek és további postaköltségek helyett...
Gondolj csak bele... Szerinted mennyivel könnyíted meg a saját életed, ha:
- a vevőd azonnal kézhez kapja a számláját, miután kiállítottad
- a háttérben, egy felhő alapú rendszerben tárolásra kerülnek a számláid
- ezzel egyidőben helyetted, automatikusan zajlik a számláid továbbítása a NAV felé?
Ezen kívül pedig az InnVoice online számlázóprogramban a bejövő számláidról azonnal értesülsz. Mivel a számláidat egyszerűen be tudod emelni a rendszerbe, így mindig látod, mik a költségeid. Mindezt anélkül, hogy még többet várnál a postai úton vagy e-mailben beérkező számlákra.
A NAV online számla regisztráció elvégzése után minden automatikusan, érted dolgozik.
Te pedig nyugodtan, zavartalanul végezheted a munkád. Hiszen biztos lehetsz benne, hogy az InnVoice elvégzi helyetted az adatjelentéseket és visszaellenőrzéseket is.
Mi a következő lépés?
Az InnVoice online számlázóprogrammal nemcsak a számláid közlekedtetésére (kiküldésére, továbbítására) szánt időd csökken, hanem a NAV adatszolgáltatás is minden alkalommal rendben lezajlik, így lekerül a válladról! Sőt, a számláid tárolása is megoldott!
Válassz a vállalkozásodat leginkább támogató csomagok közül!
Próbáld ki 14 napig ingyenesen és szabadíts fel több időt az igazán fontos feladataidra!