2020. júliusa meghozta az első nagyobb változást minden belföldi, adószámmal rendelkező vállalkozó és vállalkozás (azaz belföldi adóalany) életében. Életbe lépett ugyanis az adatszolgáltatási kötelezettség a NAV felé, áfaértéktől függetlenül. Nézd meg, hogyan tudod mindezt a lehető legjobban, a saját előnyödre fordítani!

Számlázás a sokat emlegetett nap, 2020. július 1-je után

A számlák adatjelentése július 1-jétől kötelezővé vált. Emellett pedig az adatszolgáltatás határidőkhöz kötött. Tehát a NAV-hoz szükséges elektronikus úton eljuttatnod a számlákat. Egészen pontosan bármilyen számla esetén 4 napon belül és az 500.000 Ft-ot vagy azt meghaladó áfaérték esetén 1 nap a megadott határidő.

Mi a jó hír számodra?

Még most is bőven időben vagy!

Méghozzá ahhoz, hogy megadd magadnak és a vállalkozásodnak a lehetőséget és végre megszabadulj:

  • a (kézi) számlázással
  • a számlák tárolásával, továbbításával
  • a számlák egyesével a NAV Online Számla rendszerbe való feltöltésével

…együtt járó, rengeteg adminisztrációs munkára fordított, plusz energiától és időtől!

Tényleg előnyökkel jár az online számlázás?

Igen, megértünk teljesen, hiszen mi is szeretjük a működő, jól bevált dolgokat. Viszont tudjuk és tapasztaljuk azt, hogy a digitalizált megoldásokra való átállás (mint például az online számlázás) mennyi időt takarít meg, amit további feljesztésekre tudunk fordítani. Ezzel egyidőben pedig sokkal magasabb szinten tudjuk ügyfeleinket kiszolgálni.

Mivel a NAV legkésőbb 2021 év elejétől minden számlát látni fog az Online Számla rendszerben, ezért lépésről lépésre, egyre közelebb jutunk a teljesen automatikus adóbevalláshoz és könyveléshez. Így a továbbiakban szintén elkerülhetjük azt a megszámlálhatatlan mennyiségű, extra munkaórát, amit további adminisztrációs feladatokkal töltenénk.

Elfelejtett számlák, bírságok, számlahegyek és további postaköltségek helyett...

Gondolj csak bele... Szerinted mennyivel könnyíted meg a saját életed, ha:

  • a vevőd azonnal kézhez kapja a számláját, miután kiállítottad
  • a háttérben, egy felhő alapú rendszerben tárolásra kerülnek a számláid
  • ezzel egyidőben helyetted, automatikusan zajlik a számláid továbbítása a NAV felé?

Ezen kívül pedig az InnVoice online számlázóprogramban a bejövő számláidról azonnal értesülsz. Mivel a számláidat egyszerűen be tudod emelni a rendszerbe, így mindig látod, mik a költségeid. Mindezt anélkül, hogy még többet várnál a postai úton vagy e-mailben beérkező számlákra.

A NAV online számla regisztráció elvégzése után minden automatikusan, érted dolgozik.

Te pedig nyugodtan, zavartalanul végezheted a munkád. Hiszen biztos lehetsz benne, hogy az InnVoice elvégzi helyetted az adatjelentéseket és visszaellenőrzéseket is.

Mi a következő lépés?

Az InnVoice online számlázóprogrammal nemcsak a számláid közlekedtetésére (kiküldésére, továbbítására) szánt időd csökken, hanem a NAV adatszolgáltatás is minden alkalommal rendben lezajlik, így lekerül a válladról!  Sőt, a számláid tárolása is megoldott!

Válassz a vállalkozásodat leginkább támogató csomagok közül!

Próbáld ki 14 napig ingyenesen és szabadíts fel több időt az igazán fontos feladataidra!