Nem biztos, hogy teljesen elfelejtkezhetsz a számlakiállításról a nyaralásod alatt, azonban több tippünk is van, hogy hogyan tudod a lehető leghatékonyabban megoldani az irodán kívül a számlázást, legyél bárhol.

1. TIPP: Lehetőség az e-számlában

Miért segítség, ha elektronikus számlát küldesz a vevődnek? Azért, mert nem kell kinyomtatnod, majd postáznod az adott helyen a számlát. Így bárhol kiállíthatod percek alatt és már küldheted is ügyfélnek. Legyél bármennyire messze, könnyedén tudsz kiállítani utazás közben is számlát vásárlóidnak.

Pontosan milyen pozitívumok szólnak az e-számla mellett?

  • Nem kell kinyomtatni és postázni, ezért olcsóbb és gyorsabb megoldás, mint a hagyományos, papír alapú számla.
  • Kevesebb helyet foglal, hiszen elektronikus formában kell megőrizni. Könnyedén megtudod találni a számlázó programodban online, különböző szűrések segítségével.
  • Környezetbarát, hiszen nem kell papírt használj minden egyes számlához.

Ha áttérnél az elektronikus számla használatára, akkor már csak egy olyan felhő alapú számlázó szoftvert kell találnod, ami biztosítja az e-számla kiállításának lehetőségét. Fontos emellett, hogy megfeleljen a magyar számlázás követelményeinek. Az Innvoice számlázóprogramban könnyedén állíthatsz ki a hagyományos számla mellett e-számlát is.

e-számla

2. TIPP: Ismétlődő számlák kiküldése automatikusan, e-számlával

Minden hónapban van ismétlődő számlád, vagy akár több is?
Ha van olyan ügyfeled, vagy partnered akinek minden hónapban ugyanazt a számlát kell kiállítanod, akkor könnyedén meg lehet oldani, hogy nélküled generálja a háttérben a számlákat az Innvoice, és küldje ki az ügyfélnek minden egyes hónapban. Ennek köszönhetően hátradőlhetsz és élvezheted a nyaralásodat anélkül, hogy bármilyen feladatod lenne a számlázással!

Az automatizmus még arról is biztosít téged, hogy:

  • számlaértesítőket küldhet vevőidnek,
  • fizetési felszólításokat küldhet, ha nem fizeti ki az összeget a vásárló.

3. Tipp: Forgalmi kimutatások, hogy mindig lásd mi van a cégedben!

Már delegáltad a feladatokat a munkatársaknak elindulás előtt, azonban szeretnéd távolról is tudni, hogy minden rendben megy cégedben? Egyszerű megoldás lehet utazás közben, ha a telefonodon követed üzleted vagy webshopod forgalmát, hogy ne maradj le a változásokról.

A rengeteg adatból azonban nem mindig van szükséged mindenre. Pár kattintással készíthetsz olyan, könnyen áttekinthető diagramokat és forgalmi listákat, amik csak azokat az adatokat tartalmazzák, amikre kíváncsi vagy. Láthatod, hogy mik a legnépszerűbb termékek, kik vásárolnak a legtöbbet, vagy például, hogy ki adta el a legtöbb terméket.

További segítség a forgalmi kimutatások készítéséhez:

4. TIPP: használd a telefonodat és számlázz még egyszerűbben!

Használd az ingyenes mobilapplikációnkat, hogy még laptopot se kelljen magaddal vigyél az utazásra!

Innvoice számlázó applikáció