Mi történt velünk 2023-ban?

innvoice-

Hihetetlen mozgalmas volt az elmúlt év az Innvoice számára. Idén rengeteg fejlesztést készítettünk el, ami egy-egy személyes partner-látogatás, vagy akár kiállításokon való részvétel eredményeképpen születhetett meg. Nagy örömünkre szolgál, hogy ezek egyesével is rengeteg időt spórolnak meg.

Legfontosabb fejlesztéseink – előtérben a webáruházak

A teljesség igénye nélkül néhány a fontosabb fejlesztéseink közül:

Futárszolgálatok riport fájlok importálása

Egy személyes beszélgetés során született meg az ötlet, hogy a számlák tényleges pénzügyi kiegyenlítéséhez valamilyen módon importálhatók legyenek a futárszolgálat riport fájlok. A beszélgetésből kiderült, hogy egy elem manuális könyvelése olykor 1-2 percet, naponta akár egy órát is igénybe vehet.

Ezt valósítottuk meg év közben, így immár közel 10 ezer riportfájlt dolgoztunk fel, ami az átlag 30 elemszámmal számolva legalább összesen 200 nap (teljes 0-24 órás nap) megtakarítást jelent.

Garanciajegy, jótállási jegy

Az előzőekhez hasonló problémát fedeztünk fel, miszerint a jótállási jegyek kiállítása időnként akár 2-3 percet is igénybe vehet. A funkció egészen friss, mégis úgy látjuk, nagyon hamar népszerű lett, hiszen részletes feltételek megadásával egyszerűen lehetséges garanciajegyeket generálni.

Igaz a funkció egészen friss, de megdöbbentően sok, 12 ezer garanciajegyet generáltunk automatikusan, így a szerény 2 perces idővel számolva közel 17 napot (0-24) spóroltunk az ügyfeleinknek.

Megújult a termékimport

Apróságnak tűnik, de teljesen új alapokra helyeztük a termék importálás funkciót, mely a korábbi megoldással ellentétben sokkal gyorsabb és stabilabb importálást tesz lehetővé.

Kimaxoljuk az UNAS kapcsolatot

A fenti funkciók kapcsán a legszélesebb körű szinkronizációt az UNAS áruházzal tudjuk biztosítani, minden funkciónk fejlesztésekor mindkét oldalról kölcsönösen támogatjuk a szoros integrációt, amit ezúton is szeretnénk megköszönni az UNAS csapatának.

WooCommerce kapcsolat kialakítása

Az E-kereskedelmi nap hatására indítottuk el a Woocommerce kapcsolatot is, ami a nagy sikerű UNAS kapcsolathoz hasonló funkcionalitással bír és könnyen kapcsolható számlázó / készletkezelő megoldást biztosít WooCommerce tulajdonosok számára is.

Továbbra is nagyon népszerű Shoprenter alkalmazásunk

A Shoprenter áruházak kapcsán továbbra is nagyon népszerű immár 1 éves Shoprenter alkalmazásunk, mely könnyű indulást és egyszerű számlázás / készletkezelés megoldást biztosít.

Felkészültünk az EPR rendszer támogatására

Júliusban indult el az EPR rendszer, melyhez szoftverünkben olyan támogatást biztosítottunk, amivel automatizálható az adatszolgáltatás előkészítése, így szintén a kötelezettség teljesítése mellett segítettünk időt spórolni.

Továbbra is pénzügyileg stabil minősítést kaptunk

Idén is megkaptuk a Dun & Bradstreet cégminősítő AA tanúsítványát, mely minősítésre Magyarországon csupán a cégek 9,82 %-a jogosult. Az AA tanúsítvánnyal rendelkező magyarországi cégekkel az üzleti kapcsolat kialakításának pénzügyi kockázata nagyon alacsony.

Támogatásaink, társadalmi hozzájárulásunk

Büszkék vagyunk, hogy idén is támogathattunk nagyszerű kezdeményezéseket:

Nyári tábor bókaházi fiataloknak

Egy felejthetetlen hét megszervezésében nyújtottunk támogatást a Bókaháza Községért Közalapítvány számára, akik egy nagy csapat környékbeli gyermek számára szerveztek felhőtlen, változatos tábort, ahol a természettel, állatokkal ismerkedhettek a fiatalok és digitális eszközöktől mentesen élvezhették a nyári szünet szabadságát.

Karácsonyi élelmiszer- és vitamincsomag 35 család számára

Ismét a családsegítő szolgálat munkatársainak segítségével állíthattunk össze 35 család számára vitamin és élelmiszercsomagot.

Terveink a következő évre

Következő évben szintén tervezzük, hogy személyesen is találkozzunk veletek az E-kereskedelmi napon.

Nagy megújulás elé nézünk az Innvoice felületén, hiszen akárhogy is szépítjük, ismét elszállt felette 10 év (2013. január elsejei indulás óta). Ezidő alatt rengeteg tapasztalatot gyűjtöttünk a felhasználási szokások tekintetében, nem beszélve arról, hogy a technológia is rengeteget fejlődött, illetve az integrációs partnereink is új kihívásokat teremtettek.

Továbbra is legfontosabb prioritásunk a webáruházak támogatása, így fejlesztési listánkon első helyen szerepelnek az ide kapcsolódó funkciók.

Bízunk benne, hogy a jövő évben is velünk tartatok és együtt járulhatunk hozzá, hogy az Innvoice még több időt spórolhasson számotokra!

A cikk szerzője:

innvoice

Értesülj tippek, hírek, sikertörténetek

2025 január 15 - Ügyfélkapu +. Sokan rémülettel beszélnek róla, pedig kellő előkészülettel, nem okoz nehézséget, ráadásul a biztonságot is fokozza, amit nem vehetünk örökké félvállról.
Bérelt áruház, vagy saját építésű? Van bármi előnye, ha magyar fejlesztésű áruházat választunk?
2023-ban ismét a pénzügyileg legmegbízhatóbb cégek minősítését kaptuk.