Mi történt velünk 2022-ben?

innvoice-

Lassan közeleg az év vége, ilyenkor van ideje némi visszatekintésnek, mi is történt velünk. Az unalmas, sablonos, „céges” visszatekintés helyett álljon itt egy rendhagyó „évértékelés”.

Már 2 éve, a szintén kihívásokkal teli 2020 is rávilágított, hogy nehéz időszakokban a legfontosabb a jövőbe vetett hit, így ebben a szellemben folytattuk projektjeinket az új évben is. Idei évünket nem csupán fejlesztéseink határozták meg, de rengeteget kaptunk tanácsadóinktól és szerencsére mi is tudtunk másoknak segíteni.

Tanulmányaink – Jó szokások kialakítása és megtartása

Személyes és céges fejlődésünket elsősorban azok a szokások határozták meg, amit nálunk tapasztaltabb, sikeresebb tanácsadóktól, mentoroktól tanultunk. Beszéljünk akár a marketingről, pénzügyekről, egészségről, minden eredményt azok a szokások határoztak meg idén is, amiket életben tudtunk tartani. Álljon hát itt egy rövid lista és köszönet azok felé, akik ebben segítettek bennünket.

Fontosnak tartottuk, hogy a cégünk fejlődésében a legjobb tanácsadók segítségét vegyük igénybe. A marketing területén 2021-ben kezdtünk tanulni Domán Zsolt és a Domarketing csapatától, aminek eredményeképpen sokkal pontosabban tudtuk meghatározni, hogy kik is az ideális ügyfeleink, erre fókuszálva pedig közel 20% növekedést tudtunk elérni. Zsolt és csapata programját folytatva, jelenleg is részt veszünk az Új vevők futószalagon programban. 

2018-tól Pongor Juhász Attila coaching programjain megtanult új szokásokat azóta is alkalmazzuk, hiszünk abban, hogy nehéz időszakban is azok a rendszerek segítenek bennünket, amik kulcsfontosságúak a működésben. Itt szeretnénk külön kiemelni a Profit First pénzügyi rendszert, ami egy nagyon egyszerű, jól követhető, kiszámítható keretet szab pénzügyi működésünknek. 

Év közben Weiser István szemináriumai segítettek az árazási stratégiák kialakításában, pontosításában, illetve a 2023-as jövőtervezésben is. 

Figyelmet fordítottunk a személyes fejlődésre is, így szeretném kiemelni Lakatos Péter – Kortalanul kihívás 6 hetes programját is, ahol alapvető, egészséggel, étkezéssel, alvással kapcsolatos tévhiteket, szokásokat sikerült rendezni, ami konkrét, mérhető eredményekben is megmutatkozik. 

Szendrei Ádám szemlélete és pénzügyi tréningjei segítettek abban, hogy – akár csak a cég-ügyekben – pontos célok megfogalmazása mentén vizsgáljuk meg szokásainkat és befektetéseinket. 

Mi a közös a fentiekben? 

Nagyon érdekes megállapítás, hogy akár a pénzügyekről, akár az egészségről beszélünk, az eredményeket elsősorban a szokásaink határozzák meg, amik kialakításában nagy szerepet kap a tanulás. És persze nem az a fontos, hogy elméletben mit tudunk, hanem mik azok a dolgok, amiket napi szinten tudunk alkalmazni. 

Legfontosabb fejlesztéseink

Az online számlázás mellett továbbra is a webáruházak támogatása kap szerepet nálunk.

Tovább fejlesztettük a bejövő számlák beemelésének lehetőségét, így az Innvoice elsők között már két éve a költségek nyilvántartását is támogatja. A banki kapcsolatok kiépítésének köszönhetően pedig a beérkező utalások is könnyedén letölthetők.

Az UNAS webshophoz integrált megoldásunk kiemelt szerepet játszik termékpalettánkon. Az idei évben sikerült a jól működő automatizmusokat tovább finomítani és a webshopmotorral kapcsolt új előfizetőink száma folyamatos növekedő pályára állt be. Ez arra sarkall bennünket, hogy lépést tartva az egyre fejlettebb technikai megoldásokkal, ügyfeleink igényeivel, a jövőben erre a területre továbbra is nagyobb hangsúlyt fektessünk. 

Ez évben készült el Shopify webshophoz online számla integrációnk, ami tovább szélesíti a webshop számlázás területen nyújtott szolgáltatásaink körét. 

Shoprenter alkalmazásfejlesztés szintén idén zárult. Bár az integráció egyéb formában eddig is elérhető volt, az alkalmazáson keresztüli kapcsolatfelvétel lehetővé teszi a gyorsabb indulást Shoprenter webshoppal rendelkező új ügyfeleink számára. 

Mások támogatása 

Szokásunkhoz híven idén is, árbevételünk 1%-át rászorulók segítésére és értéket teremtő összefogások támogatására fordítottuk. 

Júniusban a Vulkán Tábor csodálatos és lélekemelő céljait támogattuk. A Vulkán csapata tisztaszívű, önzetlen, megbízható önkéntesei, akik maguk is az önfejlesztés útján járnak, rendszerezett formában, szeretetteljes közegeben adtak lehetőséget a táborozó gyerekeknek a fejlődésre az őszinteség, kreativitás, pénzügyek, önismeret, célkitűzések, IT biztonság, környezetvédelem és a kommunikáció terén a véneki táborban. 

TEHETSÉGGONDOZÁS JÖVŐNK ÉPÍTŐINEK

A gazdasági körülmények sokak megélhetését veszélyeztetik, így decemberben 27 család élelmiszer bevásárlásában segítettünk Bókaházán, a családsegítő munkatársainak segítségével.

Tanulságok az idei évből 

Számos projektötlet végezte a fiókban, vagy éppen korábban ígéretesnek tűnő kezdeményezéseinket sem szégyelltük leállítani.

Erre azonban nem feltétlenül kell kudarcként tekinteni, teljesen más üzenete van a “tanulság” kifejezésnek, amiből idén is hordozott néhányat az év: 

  • Befejeztük a Zendesk viszonteladói tevékenységünket. Tanulságként mindenképpen megfogalmazható, hogy a “fénylő gyémántok” helyett célszerű a célokra fókuszálni. Bármi, ami nem a cél felé vezet, valószínűleg attól távolít és feleslegesen elvonja a figyelmet. 
  • Másokkal való összehasonlítás helyett koncentráljunk a saját céljainkra, ebben szintén egyszerű szokások tudnak bennünket támogatni. Akár személyes, akár céges szinten mindig vannak olyan ismerőseink, akár versenytársaink, akihez kényelmes és egyszerű lenne mérni magunkat, azonban fontos emlékeztetni magunkat, az ő céljaik nem a mi céljaink. Ebben nagyon jól tudnak támogatni bennünket napi szokásaink.
  • Ár előny helyett sokkal fontosabb az érték előny. Ahelyett, hogy mi legyünk a legolcsóbbak, fontosnak tartjuk, hogy értéket, többletet teremtsünk. Az olcsóságnak a legdrágább ára az, hogy mindig lesz egy olcsóbb megoldás.
  • Válság, kihívás, rossz kilátások mindig előfordulnak a világban, kérdés, hogy ezekből mennyit célszerű magunkévá tenni, mennyire támogatnak bennünket, ha minden ilyen prognózist „igaznak” fogadunk el? Talán kicsit szemellenzős hozzáállásnak tűnik, de a hírek (nem)fogyasztása, a közösségi média fogyasztás korlátozása, vagy akár a minket körülvevő emberek, tanácsadók megválogatása nagyban segít abban, hogy a jövőt (akár a jövő évet) ne egy sötét időszaknak lássuk, hanem továbbra is törekedhessünk a terveink megvalósítására.

Terveink a jövő évre

Az Online számlázás tekintetében több megoldás tekintetében úttörők voltunk, ezeket továbbra is erősítjük az új évben. A bejövő számlák és a költségtervezés továbbra is nagy figyelmet kap, de az online banki kapcsolatokban végzett fejlesztéseink is segítenek az időspórolást helyezik előtérbe. Nagy sikerű automatizmus központunkat szeretnénk még több felhasználóval megismertetni, annak érdekében, hogy időrabló tevékenységek helyett számtalan funkció automatikusan, beavatkozás nélkül is működhessen és támogassa a céges folyamatokat.

A következő évben továbbra is a webáruházak ügyviteli támogatása van fókuszban, idén elkészültünk a Shoprenter, Shopify alkalmazásokkal, melyeket a nagy sikerű UNAS webáruház mellett szeretnénk készletkezelés és gazdag automatizálás funkciókkal is bővíteni.

Hálásak vagyunk ügyfeleinknek, akik a nagy változások mellett is kitartottak mellettünk és bíztatjuk őket, hogy bátran forduljanak hozzánk jövő évben is. Ahogy az elmúlt években is, itt leszünk és biztonságos szigetként támogatjuk partnereinket a céljaik megvalósításában.

Kívánunk minden ügyfelünknek és partnerünknek békés, boldog karácsonyt és sikerekben gazdag új évet! 

Horváth Szabolcs és az Innvoice csapata

A cikk szerzője:

innvoice
Horváth Szabolcs

Értesülj tippek, hírek, sikertörténetek

Idei évünk az időspórolásról szólt, számos funkcióval akár egyenként is rengeteg időt tudtunk ügyfeleinknek megtakarítani. Tekintsük át, mi történt 2023-ban.
2023-ban ismét a pénzügyileg legmegbízhatóbb cégek minősítését kaptuk.
A 2023 július 1-től induló EPR, körforgásos termékdíjak kezeléséhez az Innvoice hatékony segítséget biztosít