Nehézséget okoz a Home-Office?

 

Nem tudod ellenőrzni a munkatársaid?

 

Rengeteg az ügyfélmegkeresés?

 

Nehéz követni, melyik feladattal kinek van dolga?

Ingyenes, 40 perces csoportmunka Audit

Segítünk áttekinteni azokat a pontokat, melyek megnehezítik a munkatársaiddal történő távmunka, otthoni munka, home-office körülményeit az alábbi témakörökben.

Kommunikáció a munkatársak között

Hogyan oldjuk meg azt, ha nem tudunk találkozni naponta személyesen, de mégis szeretnénk, hogy a találkozók szokásai továbbra is fennmaradjanak.

Ügyfélkiszolgálás, feladatkövetés, CRM

Milyen eszközöket tudunk ajánlani ahhoz, hogy a telefonos, e-mailes és egyéb csatornákon történő ügyfélkiszolgálás minősége fennmaradjon és az egymás közötti feladatok kiosztása, követése is átlátható legyen. Bemutatjuk Neked a Zendesk szoftvert, amely az InnVoice életében is nélkülözhetetlen segítséget jelent.

Jelentkezz még ma a jobb oldali naptár segítségével és segítünk 40 percben áttekinteni a jelen nehézségeidet és hatékony megoldást találni a megváltozott körülményekhez.

június 2020
hét ked sze csü pén szo vas
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345