Ingyenes, 40 perces csoportmunka Audit

Jelentkezz még ma a jobb oldali naptár segítségével és segítünk 40 percben áttekinteni a jelen nehézségeidet és hatékony megoldást találni a megváltozott körülményekhez.

Segítünk áttekinteni azokat a pontokat, melyek megnehezítik a munkatársaiddal történő távmunka, otthoni munka, home-office körülményeit az alábbi témakörökben.

Kommunikáció a munkatársak között

Hogyan oldjuk meg azt, ha nem tudunk találkozni naponta személyesen, de mégis szeretnénk, hogy a találkozók szokásai továbbra is fennmaradjanak.

Ügyfélkiszolgálás, feladatkövetés, CRM

Milyen eszközöket tudunk ajánlani ahhoz, hogy a telefonos, e-mailes és egyéb csatornákon történő ügyfélkiszolgálás minősége fennmaradjon és az egymás közötti feladatok kiosztása, követése is átlátható legyen. Bemutatjuk Neked a Zendesk szoftvert, amely az InnVoice életében is nélkülözhetetlen segítséget jelent.