Az Innvoicenál többször kapjuk azokat a kérdéseket, melyek azzal kapcsolatosak, hogy újoncként hogyan célszerű webáruházat indítani? A felesleges idő és pénzpazarlás megakadályozására készült ezen írásunk.
Figyelem! A webáruház indítás előtt mindenképpen érdemes átgondolnod az alábbiakat:
Van igény a termékedre? Kiknek akarsz értékesíteni? Miben leszel jobb, mint versenytársaid? Honnan jönnek a vevőid? (Javasolt: Domarketing: Új vevők futószalagon https://domarketing.hu/konyv )
Mik a webáruház indítás technikai lépései?
Webáruház motor kiválasztása (hol, kinél fog üzemelni). Elképzelhető, hogy már elgondolkoztál, hogy bérelhető webáruházat válassz, vagy esetleg egyedileg a nulláról fejlesztéssel bízz meg egy céget, hogy alkossák meg álmaid webáruházát. Ehhez érdemes elolvasnod korábbi cikkünket: https://www.innvoice.hu/egyedi-webaruhaz-berelt-webaruhaz-hogy-induljak
Terméktörzs előkészítése – lásd lentebb
Az Innvoice javaslata
Technikai oldalról azt látjuk, hogy a számlázás, ügyviteli szempontjából a legjobban támogatott két rendszer az UNAS és a Shoprenter.
Mi az előnye egy UNAS, vagy Shoprenter áruháznak?
gyors indulás, nincs szükség fejlesztésre, a meglévő sablonokkal azonnal indulhatsz
szinte nincs olyan funkció, ami már ne lenne lefejlesztve
kipróbálhatod akár 21 napig ingyenesen
kiszámítható bérleti költség
az Innvoice Webshop-Mentor partnere tud segíteni a feltöltésben, testreszabásban, indulásban, vagy akár az UNAS és Shoprenter különbségek bemutatásában is
Mi a feltétele, hogy egy webáruház indítható legyen?
Legyen egy megfelelően karbantartott terméktörzs
Akár Innvoiceból, akár más ügyviteli rendszerből indulunk, elengedhetetlen fontosságúak az alábbi szempontok:
Jól átlátható kategóriák, amik a vevő számára is könnyen áttekinthetők, érthetők, a főcsoportok alatt maximum 1-2 alcsoport kialakításával
Érhető termék elnevezések, melyek a vevők számára is érthetők
Minden terméknek legyen egyedi cikkszáma (ami lehet szám, szöveg)
Megfelelően beárazott termékek, olyan árakkal, melyek a webáruházban is megfelelőek lehetnek
Opcionálisan megfelelő aktuális készlet, amivel a vevőt is tájékoztathatjuk a termék elérhetőségéről
Innvoicetól független feltételek:
Jó minőségű fotók, melyeket célszerű a cikkszám elnevezéssel elnevezni, ez megkönnyíti a feltöltést
Termék leírások, melyeket a webáruházban is használhatunk
Ez tetszik, hogy induljak neki?
Ez a bejegyzés alapvetően egy tájékoztató anyag, de szívesen továbbítjuk elérhetőségeid a Webshop-Mentor partnerünk felé, aki a lehető legteljesebb tájékoztatással segít az indulásban. Küldd el elérhetőségeid a hello@innvoice.hu címünkre és felvesszük veled a kapcsolatot.
Idei évünk az időspórolásról szólt, számos funkcióval akár egyenként is rengeteg időt tudtunk ügyfeleinknek megtakarítani. Tekintsük át, mi történt 2023-ban.