Az Innvoicenál többször kapjuk azokat a kérdéseket, melyek azzal kapcsolatosak, hogy újoncként hogyan célszerű webáruházat indítani? A felesleges idő és pénzpazarlás megakadályozására készült ezen írásunk.
Figyelem! A webáruház indítás előtt mindenképpen érdemes átgondolnod az alábbiakat:
Van igény a termékedre? Kiknek akarsz értékesíteni? Miben leszel jobb, mint versenytársaid? Honnan jönnek a vevőid? (Javasolt: Domarketing: Új vevők futószalagon https://domarketing.hu/konyv )
Mik a webáruház indítás technikai lépései?
Webáruház motor kiválasztása (hol, kinél fog üzemelni). Elképzelhető, hogy már elgondolkoztál, hogy bérelhető webáruházat válassz, vagy esetleg egyedileg a nulláról fejlesztéssel bízz meg egy céget, hogy alkossák meg álmaid webáruházát. Ehhez érdemes elolvasnod korábbi cikkünket: https://www.innvoice.hu/egyedi-webaruhaz-berelt-webaruhaz-hogy-induljak
Terméktörzs előkészítése – lásd lentebb
Az Innvoice javaslata
Technikai oldalról azt látjuk, hogy a számlázás, ügyviteli szempontjából a legjobban támogatott két rendszer az UNAS és a Shoprenter.
Mi az előnye egy UNAS, vagy Shoprenter áruháznak?
gyors indulás, nincs szükség fejlesztésre, a meglévő sablonokkal azonnal indulhatsz
szinte nincs olyan funkció, ami már ne lenne lefejlesztve
kipróbálhatod akár 21 napig ingyenesen
kiszámítható bérleti költség
az Innvoice Webshop-Mentor partnere tud segíteni a feltöltésben, testreszabásban, indulásban, vagy akár az UNAS és Shoprenter különbségek bemutatásában is
Mi a feltétele, hogy egy webáruház indítható legyen?
Legyen egy megfelelően karbantartott terméktörzs
Akár Innvoiceból, akár más ügyviteli rendszerből indulunk, elengedhetetlen fontosságúak az alábbi szempontok:
Jól átlátható kategóriák, amik a vevő számára is könnyen áttekinthetők, érthetők, a főcsoportok alatt maximum 1-2 alcsoport kialakításával
Érhető termék elnevezések, melyek a vevők számára is érthetők
Minden terméknek legyen egyedi cikkszáma (ami lehet szám, szöveg)
Megfelelően beárazott termékek, olyan árakkal, melyek a webáruházban is megfelelőek lehetnek
Opcionálisan megfelelő aktuális készlet, amivel a vevőt is tájékoztathatjuk a termék elérhetőségéről
Innvoicetól független feltételek:
Jó minőségű fotók, melyeket célszerű a cikkszám elnevezéssel elnevezni, ez megkönnyíti a feltöltést
Termék leírások, melyeket a webáruházban is használhatunk
Ez tetszik, hogy induljak neki?
Ez a bejegyzés alapvetően egy tájékoztató anyag, de szívesen továbbítjuk elérhetőségeid a Webshop-Mentor partnerünk felé, aki a lehető legteljesebb tájékoztatással segít az indulásban. Küldd el elérhetőségeid a hello@innvoice.hu címünkre és felvesszük veled a kapcsolatot.
A 2023. évi Magyar E-kereskedelem Napján nagyszerű tapasztalatokat és inspirációt szereztünk. Olyan élményeket és lehetőségeket nyújtott nekünk, amelyek messze túlmutattak az online kommunikáció lehetőségein. És hogy miért is volt inspiráló számunkra részt venni az eseményen?