Hogyan indítsak webáruházat?

innvoice-

Az Innvoicenál többször kapjuk azokat a kérdéseket, melyek azzal kapcsolatosak, hogy újoncként hogyan célszerű webáruházat indítani? A felesleges idő és pénzpazarlás megakadályozására készült ezen írásunk.

Figyelem! A webáruház indítás előtt mindenképpen érdemes átgondolnod az alábbiakat:

  • Van igény a termékedre? Kiknek akarsz értékesíteni? Miben leszel jobb, mint versenytársaid? Honnan jönnek a vevőid? (Javasolt: Domarketing: Új vevők futószalagon https://domarketing.hu/konyv )

Mik a webáruház indítás technikai lépései?

  1. Webáruház motor kiválasztása (hol, kinél fog üzemelni).
    Elképzelhető, hogy már elgondolkoztál, hogy bérelhető webáruházat válassz, vagy esetleg egyedileg a nulláról fejlesztéssel bízz meg egy céget, hogy alkossák meg álmaid webáruházát. Ehhez érdemes elolvasnod korábbi cikkünket: https://www.innvoice.hu/egyedi-webaruhaz-berelt-webaruhaz-hogy-induljak
  2. Terméktörzs előkészítése – lásd lentebb

Az Innvoice javaslata

Technikai oldalról azt látjuk, hogy a számlázás, ügyviteli szempontjából a legjobban támogatott két rendszer az UNAS és a Shoprenter.

Mi az előnye egy UNAS, vagy Shoprenter áruháznak?

  • gyors indulás, nincs szükség fejlesztésre, a meglévő sablonokkal azonnal indulhatsz
  • szinte nincs olyan funkció, ami már ne lenne lefejlesztve
  • kipróbálhatod akár 21 napig ingyenesen
  • kiszámítható bérleti költség
  • az Innvoice Webshop-Mentor partnere tud segíteni a feltöltésben, testreszabásban, indulásban, vagy akár az UNAS és Shoprenter különbségek bemutatásában is

Mi a feltétele, hogy egy webáruház indítható legyen?

Legyen egy megfelelően karbantartott terméktörzs

Akár Innvoiceból, akár más ügyviteli rendszerből indulunk, elengedhetetlen fontosságúak az alábbi szempontok:

  • Jól átlátható kategóriák, amik a vevő számára is könnyen áttekinthetők, érthetők, a főcsoportok alatt maximum 1-2 alcsoport kialakításával
  • Érhető termék elnevezések, melyek a vevők számára is érthetők
  • Minden terméknek legyen egyedi cikkszáma (ami lehet szám, szöveg)
  • Megfelelően beárazott termékek, olyan árakkal, melyek a webáruházban is megfelelőek lehetnek
  • Opcionálisan megfelelő aktuális készlet, amivel a vevőt is tájékoztathatjuk a termék elérhetőségéről

Innvoicetól független feltételek:

  • Jó minőségű fotók, melyeket célszerű a cikkszám elnevezéssel elnevezni, ez megkönnyíti a feltöltést
  • Termék leírások, melyeket a webáruházban is használhatunk

Ez tetszik, hogy induljak neki?

Ez a bejegyzés alapvetően egy tájékoztató anyag, de szívesen továbbítjuk elérhetőségeid a Webshop-Mentor partnerünk felé, aki a lehető legteljesebb tájékoztatással segít az indulásban. Küldd el elérhetőségeid a hello@innvoice.hu címünkre és felvesszük veled a kapcsolatot.

A cikk szerzője:

innvoice

Értesülj tippek, hírek, sikertörténetek

Idei évünk az időspórolásról szólt, számos funkcióval akár egyenként is rengeteg időt tudtunk ügyfeleinknek megtakarítani. Tekintsük át, mi történt 2023-ban.
2023-ban ismét a pénzügyileg legmegbízhatóbb cégek minősítését kaptuk.
A 2023 július 1-től induló EPR, körforgásos termékdíjak kezeléséhez az Innvoice hatékony segítséget biztosít