Hogyan indítsak webáruházat?

innvoice-

Az Innvoicenál többször kapjuk azokat a kérdéseket, melyek azzal kapcsolatosak, hogy újoncként hogyan célszerű webáruházat indítani? A felesleges idő és pénzpazarlás megakadályozására készült ezen írásunk.

Figyelem! A webáruház indítás előtt mindenképpen érdemes átgondolnod az alábbiakat:

  • Van igény a termékedre? Kiknek akarsz értékesíteni? Miben leszel jobb, mint versenytársaid? Honnan jönnek a vevőid? (Javasolt: Domarketing: Új vevők futószalagon https://domarketing.hu/konyv )

Mik a webáruház indítás technikai lépései?

  1. Webáruház motor kiválasztása (hol, kinél fog üzemelni).
    Elképzelhető, hogy már elgondolkoztál, hogy bérelhető webáruházat válassz, vagy esetleg egyedileg a nulláról fejlesztéssel bízz meg egy céget, hogy alkossák meg álmaid webáruházát. Ehhez érdemes elolvasnod korábbi cikkünket: https://www.innvoice.hu/egyedi-webaruhaz-berelt-webaruhaz-hogy-induljak
  2. Terméktörzs előkészítése – lásd lentebb

Az Innvoice javaslata

Technikai oldalról azt látjuk, hogy a számlázás, ügyviteli szempontjából a legjobban támogatott két rendszer az UNAS és a Shoprenter.

Mi az előnye egy UNAS, vagy Shoprenter áruháznak?

  • gyors indulás, nincs szükség fejlesztésre, a meglévő sablonokkal azonnal indulhatsz
  • szinte nincs olyan funkció, ami már ne lenne lefejlesztve
  • kipróbálhatod akár 21 napig ingyenesen
  • kiszámítható bérleti költség
  • az Innvoice Webshop-Mentor partnere tud segíteni a feltöltésben, testreszabásban, indulásban, vagy akár az UNAS és Shoprenter különbségek bemutatásában is

Mi a feltétele, hogy egy webáruház indítható legyen?

Legyen egy megfelelően karbantartott terméktörzs

Akár Innvoiceból, akár más ügyviteli rendszerből indulunk, elengedhetetlen fontosságúak az alábbi szempontok:

  • Jól átlátható kategóriák, amik a vevő számára is könnyen áttekinthetők, érthetők, a főcsoportok alatt maximum 1-2 alcsoport kialakításával
  • Érhető termék elnevezések, melyek a vevők számára is érthetők
  • Minden terméknek legyen egyedi cikkszáma (ami lehet szám, szöveg)
  • Megfelelően beárazott termékek, olyan árakkal, melyek a webáruházban is megfelelőek lehetnek
  • Opcionálisan megfelelő aktuális készlet, amivel a vevőt is tájékoztathatjuk a termék elérhetőségéről

Innvoicetól független feltételek:

  • Jó minőségű fotók, melyeket célszerű a cikkszám elnevezéssel elnevezni, ez megkönnyíti a feltöltést
  • Termék leírások, melyeket a webáruházban is használhatunk

Ez tetszik, hogy induljak neki?

Ez a bejegyzés alapvetően egy tájékoztató anyag, de szívesen továbbítjuk elérhetőségeid a Webshop-Mentor partnerünk felé, aki a lehető legteljesebb tájékoztatással segít az indulásban. Küldd el elérhetőségeid a hello@innvoice.hu címünkre és felvesszük veled a kapcsolatot.

A cikk szerzője:

innvoice

Értesülj tippek, hírek, sikertörténetek

2025 január 15 - Ügyfélkapu +. Sokan rémülettel beszélnek róla, pedig kellő előkészülettel, nem okoz nehézséget, ráadásul a biztonságot is fokozza, amit nem vehetünk örökké félvállról.
Bérelt áruház, vagy saját építésű? Van bármi előnye, ha magyar fejlesztésű áruházat választunk?
Idei évünk az időspórolásról szólt, számos funkcióval akár egyenként is rengeteg időt tudtunk ügyfeleinknek megtakarítani. Tekintsük át, mi történt 2023-ban.