Mindenekelőtt hálásak vagyunk annak a több ezer partnerünknek, akik idén bennünket választottak, nagy motivációt ad az a tény, hogy segíthetünk a mindennapokban ahhoz, hogy még több innovációt hozzunk létre. Köszönjük!
Talán idén a legnagyobb változás volt, hogy a NAV online számla felé immár a magánszemélyeknek kiállított számlákat is jelenteni kell. Sikerrel megvalósítottuk a NAV által megkövetelt változásokat, miszerint – nagyon kevés kivételtől eltekintve – már minden számla beküldésre kerül. A gazdaságfehérítő hatás mellett elkezdtük kihasználni ennek a jó oldalát, hiszen az Innvoiceban automatikusan minden bejövő számla is elérhető, ezt a folyamatot tovább folytatjuk. A visszajelzések szerint ezzel rengeteg időt spóroltunk idén felhasználóinknak, hiszen így nem kell külön rendszerekben nyilvántartani tartozásainkat.
Az elmúlt évek webáruházas felhasználói visszajelzésekre támaszkodva új csomagokat alakítottunk ki idén elsősorban az UNAS és Shoprenter felhasználóknak, támogatva az automatikus számlázás és bolti készletkezelés összeköttetését.
Ennek köszönhetően a tavalyi félmillió megrendelés után idén közel 1 millió webáruházas megrendelést dolgoztunk fel automatikusan, ezzel rengeteg időt spórolva felhasználóinknak.
A webáruház kapcsolatokat külön figyelemmel fejlesztjük, hiszen nem titkolt célunk, hogy költséghatékony módon még jobban integrálódjon a magyar webáruházak életébe, megkönnyítve nem csak a számlázás, de a készletkezelés, bolti eladás feladatait is. Jövő évben a csomag-összekészítés kezelésében tervezünk jelentős fejlesztéseket, melyben nagy szerepet szánunk a nagy sikerű mobil alkalmazásunknak is.
Ősszel nagy megtiszteltetés ért minket, hiszen a Dun & Bradstreet objektív cégminősítése alapján a legjobbak között szerepelhetünk Magyarországon. A cégek csupán 1,75 %-a rendelkezik az AA minősítéssel, ami azt jelenti, hogy cégünkkel nagyon alacsony az üzleti kapcsolat pénzügyi kockázata.
Unalomig ismert tény, hogy 2020 márciusban egy olyan új esemény vette kezdetét, amire előtte senki nem számított. Teljesen természetes reakció lehetett a bezárkózás, a félelem, az összehúzódás. Azonban választhatjuk is, hogy kevesebbet foglalkozunk azzal, amire nincs hatásunk, többet azzal, amire hatással lehetünk: a saját és szeretteink életével, a cégünkkel, a víziónkkal, a példamutatással, mások életének segítésével.
Talán ebből a megfontolásból is idén több alkalommal segítettünk másoknak.
Nyáron a Zalaapáti Csupa Csoda Óvoda és Mini Bölcsödét és a Kerekerdő Alapítványt segítettük abban, hogy a gyermekek felhőtlen nyári nyaraltatása valamint közösségi programok szervezése révén a gyerekek új élményekkel gazdagodhassanak.
Idén decemberben pedig 30 családnak segítettünk vitaminokkal és alapvető élelmiszerrel abban, hogy a Karácsony ne a nélkülözésről szóljon.
Tervezzük olyan elektronikus fizetési megoldások bevezetését is, amely feleslegessé teszi a sok kiegészítő bolti terminál használatát is.
Jövőbeli terveink között elsősorban olyan automata céginformációs rendszer bővítését tervezzük, ami megkönnyíti a vállalkozás tulajdonosok számára a tervezést, ennek egyik forrása továbbra is a NAV online számla rendszer, valamint a banki kapcsolatok lesznek. Sajnos a bankok fejlesztései jelentős kívánnivalót hagynak maguk után, de amit lehet megteszünk, hogy a banki adatokat a vállalkozások hasznára fordítsuk és jelentős munkát spóroljunk meg.
Érdemes jövőre is velünk tartani, hiszen immár 22 éve csak azon vagyunk, hogy a mindennapokban is jól használható, költséghatékony megoldásokat nyújtsunk a mindennapi ügyviteli feladatokban.
A cikk szerzője:
©InnVoice Ügyviteli Szoftver Kft. 2024
Általános Szerződési Feltételek
Adatvédelmi Nyilatkozat