Nehézkes a boltod és a webáruházad összehangolása?
Az Innvoice fix havidíjjal üzemel, nálunk a számlák átemeléséhez nem kell külön API díjakat fizetned.
Boltjaid számlái egyben, vagy akár külön számlatömbben is kezelhetők, és mindenhez adhatsz egyedi hozzáférési jogosulásokat is. Külön logót szeretnél a számlákra? Nem probléma, egyénileg feltöltheted.
Nem kell semmit újra betanulni. Csak megadod az API kódokat és mi már töltjük is le a számláidat!
Küldetésünknek tartjuk azt, hogy veled közösen kihozzuk a boltodból a maximumot. Vajon te is azon ügyfeleink közé tartozol majd, akik akár egy-két év alatt akár húszszoros növekedést érnek el? Mi minden segítséget megadunk hozzá!
Az E-shop-ban a megrendeléseidet csak állítsd be „Fizetett” állapotúra, és mi már emeljük is át őket. Sőt, ha úgy szeretnéd, akár státuszok nélkül is átemelheted a megrendeléseket, így akkor is számlázhatsz, amikor épp alszol.
A számlákat ki is küldjük helyetted e-mailben.
Állíts be egy jó e-mail sablont és mi kiküldjük vevőidnek a számlát, így még ezzel sem kell foglalkoznod.
Nem állítunk ki semmilyen éles dokumentumot, amíg nem szeretnéd, tesztelj nyugodtan. Ha menet közben kérdéseid támadnának vagy elakadnál, esetleg a kezdeti lépések megtételében szeretnél segítséget kérni, keresd szakértő kollégáinkat emailben vagy telefonon!
Nem elég a 14 nap tesztidőszak? Semmi gond, nem vagyunk mi hivatal. Csak szólj, kérj még néhány napot, és segítünk, hogy sikeresen elindulhass.
1 webáruház
5 webáruház
Minden, ami a Start csomagban, plusz:
Add meg az API kódokat és teszteld szabadon akár
Válaszd ki milyen áruházat használsz, mi letöltjük az adataid, így élesben azonnal használhatod a boltodban is.
Az Innvoice Ügyviteli Szoftver Kft. csapata 2000 óta azon dolgozik, hogy a digitális eszközök igénybevételével munkádat még egyszerűbbé, még gyorsabbá tegye, ezáltal sokkal több időd szabaduljon fel céged fejlesztésére és hobbidra, családodra is. Megmutatjuk, miként tudsz egyszerűen használható rendszereket céged szolgálatába állítani!
Ügyfélsiker menedzser
Fejlesztési vezető
Ügyfélsiker menedzser
A 2020-ban kirobbant járvány rengeteg családot hozott nehéz helyzetben. Szerencsésnek érezzük magunkat, hiszen rengeteg támogató ügyfelünk van, akik lehetővé teszik az Innvoice működését. Úgy döntöttünk, hogy amennyire lehetőségeink engedik, mi is segítünk a tágabb környezetünknek.
A fentiek jegyében minden évben teljes bevételünk 1%-ából Bókaháza és Zalaapáti településeken élelmiszervásárlásokat, valamint a helyi vállalkozások segítségével iskolakezdési támogatásokat intézünk a rászorulóknak. Az akció Lóth Eszter polgármester asszony, Bókaháza Községért Közalapítvány és a keszthelyi Szociális Szolgáltató Központ koordinálásával valósul meg.
A jövőben szeretnénk lehetőségeikben korlátozott gyerekek számára különleges és minőségi oktatást eljuttatni, hiszen (ügyfeleinknek is hála) tudjuk: a sikerekhez szükséges egy kezdőlökés is.
Tudjuk, hogy nem mindenki olyan szerencsés, hogy egészségben, lehetőségekben gazdagon induljon az életben, így fontosnak tartjuk a nehéz sorsú családok és gyermekek támogatását. 2021 karácsonyán 30 családnak biztosítottunk egy nagyobb élelmiszerbevásárlást Bókaháza és Zalaapáti településeken.
A Zalaapáti Csupa Csoda Óvoda és Mini Bölcsödét és a Kerekerdő Alapítványt támogattuk abban, hogy a gyermekek felhőtlen nyári nyaraltatása valamint közösségi programok szervezése révén a gyerekek új élményekkel gazdagodhassanak. Ezúton is köszönjük az áldozatos munkát mindenkinek, aki ennek megvalósításában bármilyen formában részt vett!
©InnVoice Ügyviteli Szoftver Kft. 2023 | Általános Szerződési Feltételek | Adatvédelmi Nyilatkozat
©InnVoice Ügyviteli Szoftver Kft. 2023
Általános Szerződési Feltételek
Adatvédelmi Nyilatkozat