Nehézkes a boltod és a webáruházad összehangolása?
Gyorsabban teljesítheted a megrendeléseket, így vevőid is elégedettebbek lesznek! A megrendeléseket automatikusan beemeli, és akár ki is küldi a vevődnek a rendszer.
A termékeket, fotókat, árakat elég egyszer, a webáruházadban felvinned. Néhány perc alatt át is emeljük ezeket az Innvoice rendszerébe.
A bolti eladásaid, bevételezéseid pár perc alatt felkerülnek a webáruházadba, így vevőid mindig a pontos, aktuális készletet látják.
Nem kell semmit újra betanulni. Csak megadod az UNAS API kódokat és mi már töltjük is le a számláidat!
Küldetésünknek tartjuk azt, hogy veled közösen kihozzuk a boltodból a maximumot. Vajon te is azon ügyfeleink közé tartozol majd, akik akár egy-két év alatt akár húszszoros növekedést érnek el? Mi minden segítséget megadunk hozzá!
Mi nem fogunk semmit az UNAS-ra, hanem megoldjuk a felmerülő nehézségeket. Szakértő ügyfélszolgálatunk mellett technikai, fejlesztő munkatársainkra is számíthatsz.
Legsikeresebb ügyfeleink közül néhányan:
Az Shoprenter és UNAS remek lehetőséget ad arra, hogy a termékváltozatokkal egy ruházati termék több mérete is nyilvántartható legyen.
Az Innvoice rendszerében lehetőség van a készletet méretenként nyilvántartani, így látható a termék készlete egyben és méretenként is.
Az eladó a boltban azonnal tud válaszolni a vevő arra vonatkozó kérdésére, hogy melyik méretből hány darab van jelenleg az üzletben.
Egyik legkedvesebb ügyfelünk, az Adorabella cipőbolt Hévízen két üzletet is üzemeltet, ezen felül rendelkezik egy webáruházzal is (https://cipovasar.hu/). A webshopban csak azok a termékek jelennek meg a vevőknek, amik a boltban éppen elérhetők.
Karácsony és húsvét idején néhány webáruház (különösen a játékboltok) hatalmas forgalmat bonyolít le.
A kiélezett versenyben gyakran olyan garanciát vállalnak, mint a másnapi kiszállítás. Ehhez elengedhetetlen, hogy a napi több száz megrendelés percek alatt számlázásra kerüljön.
Egyik kedvenc ügyfelünk (webjatekbolt.hu) pontosan az Innvoice egyszerű és gyors számlázójának köszönhetően tud kimagasló vevői értékeléseket is bezsebelni LEGO termékek és egyéb játékok kategóriáiban, amelyekben hatalmas a verseny a piacon.
Több tízezer alkatrész esetén fontos, hogy például egy ármódosítás azonnal megjelenjen a számlázóprogramban, az egy-egy bolti eladás okozta készletcsökkentést pedig azonnal lekövesse a webáruház is.
Tisztában vagyunk vele, hogy milyen ciki magyarázkodni a vevődnek, hogy amit épp megrendelt, az még sincs készleten, hiába van feltüntetve.
Az eladói terminál mindenki számára könnyen megtanulható és használatba vehető felület.
Az Innvoice felületén a készletadatok, termékadatok, termékfotók közvetlenül a Shoprenterből vagy UNAS-ból jelennek meg, valós időben.
Egyszerű visszárukezelést, számlakiállítást, vonalkódkezelést kínálunk a gyors eladás és termékcsere érdekében.
Az Innvoice Boltmenedzser gondoskodik arról, hogy a webáruházban mindig a friss készlet szerepeljen, akár olyan termékeknél is, amelyek több változattal is rendelkeznek.
Te határozhatod meg, melyik raktárad, vagy raktáraid készlete kerüljön feltöltésre.
A vevőd mindig az aktuális készletet látja, így többé nem fordul elő, hogy amit rendelt, azt nem tudod szállítani.
Közvetlen vonalkódnyomtatás az Innvoice felületéről A4-es vagy etikett címkére is. A címke tartalma megtervezhető, így akár akciós ár megjelenítésére is alkalmas.
A vonalkódokat közvetlenül a Shoprenterből, vagy UNAS-ból, vagy akár külső táblázatból is betölthetjük.
Nem állítunk ki semmilyen éles dokumentumot, amíg nem szeretnéd, tesztelj nyugodtan. Ha menet közben kérdéseid támadnának vagy elakadnál, esetleg a kezdeti lépések megtételében szeretnél segítséget kérni, keresd szakértő kollégáinkat emailben vagy telefonon!
Nem elég a 14 nap tesztidőszak? Semmi gond, nem vagyunk mi hivatal. Csak szólj, kérj még néhány napot, és segítünk, hogy sikeresen elindulhass.
1 UNAS, vagy Shoprenter webáruház
Azoknak, akik egy áruházzal és egy fizikai bolttal indulnak, de már ekkora méretben fel akarnak készülni a növekedésre.
5 UNAS, vagy Shoprenter webáruház
Azoknak, akik egynél több áruházzal vagy több fizikai bolttal indulnak, már elengedhetetlen, hogy rendszerekre támaszkodjanak.
50 UNAS, vagy Shoprenter webáruház
Azoknak, akik bolthálózattal vagy üzletlánccal rendelkeznek, fontos a biztos háttér, a termék- és készletmozgások pontos nyomonkövetése.
Add meg az API kódokat és teszteld szabadon akár
Válaszd ki milyen áruházat használsz, mi letöltjük termékeidet, így élesben azonnal használhatod a boltodban is.
Az Innvoice Ügyviteli Szoftver Kft. csapata 2000 óta azon dolgozik, hogy a digitális eszközök igénybevételével munkádat még egyszerűbbé, még gyorsabbá tegyük, ezáltal sokkal több időd szabaduljon fel céged fejlesztésére és hobbidra, családodra is. Megmutatjuk, miként tudsz egyszerűen használható rendszereket céged szolgálatába állítani!
Ügyfélsiker menedzser
Fejlesztési vezető
Ügyfélsiker menedzser
A 2020-ban kirobbant járvány rengeteg családot hozott nehéz helyzetben. Szerencsésnek érezzük magunkat, hiszen a rengeteg támogató ügyfelünk van, akik lehetővé teszik az Innvoice működését. Úgy döntöttünk, hogy amennyire lehetőségeink engedik, mi is segítünk a tágabb környezetünknek.
A fentiek jegyében minden évben teljes bevételünk 1%-ából Bókaháza és Zalaapáti településeken élelmiszervásárlásokat, valamint a helyi vállalkozások segítségével iskolakezdési támogatásokat intézünk a rászorulóknak. Az akció Lóth Eszter polgármester asszony, Bókaháza Községért Közalapítvány és a keszthelyi Szociális Szolgáltató Központ koordinálásával valósul meg.
A jövőben szeretnénk lehetőségeikben korlátozott gyerekek számára olyan különleges és minőségi oktatást eljuttatni, hiszen (ügyfeleinknek is hála) tudjuk: a sikerekhez szükséges egy kezdőlökés is.
Tudjuk, hogy nem mindenki olyan szerencsés, hogy egészségben, lehetőségekben gazdagon induljon az életben, így fontosnak tartjuk a nehéz sorsú családok és gyermekek támogatását. 2021 karácsonyán 30 családnak biztosítottunk egy nagyobb élelmiszerbevásárlást Bókaháza és Zalaapáti településeken.
A Zalaapáti Csupa Csoda Óvoda és Mini Bölcsödét és a Kerekerdő Alapítványt támogattuk abban, hogy a gyermekek felhőtlen nyári nyaraltatása valamint közösségi programok szervezése révén a gyerekek új élményekkel gazdagodhassanak. Ezúton is köszönjük az áldozatos munkát mindenkinek, aki ennek megvalósításában bármilyen formában részt vett!
©InnVoice Ügyviteli Szoftver Kft. 2024
Általános Szerződési Feltételek
Adatvédelmi Nyilatkozat