Szeptember 27-én kiállítóként részt vettünk a B2W Fesztiválon. Rengeteg tapasztalatot gyűjtöttünk, hogy hogyan tudunk még jobban kiszolgálni téged
Az InnVoice-nál mindig arra törekszünk, hogy egy jól működő rendszerben automatizált folyamatok tegyék gördülékennyé és biztonságossá a céges ügyvitelt.
Horváth Szabolcsot kérdezzük, ő hogy látja a női energia értékét:
„Bizony velem is előfordult, hogy pontosan éreztem, nem értem meg női ügyfeleinket.”
„Sokszor előfordul velem, hogy úgy érzem, mindent jól szervezett rendszerben szeretnék látni, aki ez alól kibújik, azzal előfordul, hogy kissé türelmetlen vagyok.
Így fordult elő, hogy egy alkalommal, amikor egy kedves ügyfelünk hivatkozási szám nélkül utalta át az előfizetési díjat, tudtam, hogy ez halálos vétek a jól kidolgozott automatizált rendszer ellen. Szinte személyes sértésnek vettem, aminek sajnos kissé kocka stílusban megfogalmazott e-mailben hangot is adtam. Már az elküldéskor tudtam, hogy nem értjük meg egymást, sajnos ezt a hölgy is visszaigazolta.
15 perc múlva szaladtam egy hatalmas bonbon és egy kézzel írott levél kíséretében elismerni: a szolgáltatásunk nem a jól kigondolt rendszerekről, hanem az emberekről, az egész más tevékenységhez értő partnereinkről szól.
Ha eleged van abból, hogy nőként nem értik az elképzeléseidet vagy nem kapsz az igényeidnek megfelelő segítséget az ügyviteli folyamataidhoz..
.. van egy jó hírünk.
Tudod automatizálni a pénzügyi folyamataidat és az ügyviteled úgy, hogy ehhez minden támogatást megkapsz. Nem csak a fizikai boltodban de a webáruházadban egyaránt.
Sőt szinkronizál egymással folyamatosan a számlázód és a webáruházad adatbázisa, nem csak napi egyszer! Mindig minden pillanatban naprakész leszel. Ne tudjanak olyan kérdést feltenni, amire nem tudsz válaszolni.
Sajnos van egy rossz hírünk is, ha tovább vársz azért súlyos árat fogsz fizetni. Rengeteg időt és pénzt fogsz kidobni az ablakon. Mindig félmegoldásaid lesznek, kapkodás, otthon felejtett számlák és fejetlenség.
Légy határozottan nőies, mint mindig.
Akkor is ha a cégedről vagy a vállalkozásodról van szó. Legyél ugyanolyan igényes a számlázásodra, az ügyviteledre amilyenek a termékeid vagy a szolgáltatásaid!
..éreztem annak a súlyát hogy (nőként) nem vesznek elég komolyan. Abban a láttam, a megoldás kulcsát, hogy okosabbnak, modernebbnek és technológiailag naprakésznek kell lenni. Minden pillanatban. Ahogy magamra igényes vagyok, ugyanúgy kell bánnom az ügyvitelemmel. Ugyanúgy kell neki egy identitás, hogy a számlázás ne operatív nyűg legyen, hanem egy örömteli folyamat. Hiszen az is! Ne csak nekem legyen kellemes élmény, de az ügyfelem se egy kézzel írott számlát kapjon, amit ő is elhagy.
Legyenek automatizált folyamatok és minden adatom legyen biztonságban, azonnal hozzáférhetően. Ezek szerintem nem túl nagy igények.
De térjünk vissza a B2W Fesztiválra. Nagyon sok munka, szervezés és közös gondolkodás áll a mögött, amit kiállítóként vittünk. Aminek minden perce nagyon tanulságos volt. Úgy érezzük megérte, mert nagyon sokat megtudtunk Rólatok, magunkról, az igényekről és, hogy hogyan tudunk nagyobb támogatást adni. Továbbra is várjuk az javaslataitokat. Együtt jobb!
Ugye te sem ezzel írod már a számláidat?
A cikk szerzője:
©InnVoice Ügyviteli Szoftver Kft. 2023
Általános Szerződési Feltételek
Adatvédelmi Nyilatkozat