Te leszel a következő csapattársunk?

Ügyfélsiker - menedzSert keresünk

Teljes munkaidőben, többnyire home-office formában.

Várunk, ha tudsz velünk azonosulni

Az Innvoice Ügyviteli Szoftver Kft alapvetően azzal a céllal jött létre, hogy magyarországi ügyfeleinket segítsük mindennapi ügyviteli feladataikkal kapcsolatban. Nagyon sok ügyfelünk rengeteg számlát állít ki, rengeteg megrendelést dolgoz fel, ezért kulcs-küldetésünknek tartjuk, hogy elérhető szolgáltatásunkkal számukra több időt teremtsünk és hatékonyabbá tegyük működésüket.

Ugyan informatikai cég vagyunk, de erős bennünk a humán faktor, nem hagyjuk szem előtt, hogy a digitalizáció korában is ember kerül kapcsolatba emberrel, így ennek megfelelően türelemmel és empátiával közelítünk a problémák és megoldandó kérdések felé.

Fő feladat

Érdeklődő ügyfeleinket segíteni az indulásban, válaszolni kérdéseikre és a kezdeti lépéseket megtenni ahhoz, hogy az Innvoice szoftvereit igénybe vegyék.

Bejelentett, nyolc órás munkaidőben


Alapvetően ügyfelek megkereséseire kell válaszolni, belőlük pontos információkat kiszedni, hogy egyéb munkatársak tudnajanak vele haladni. Kellő tanulási időszak után akár új érdeklődőket segíteni a saját rendszerünk elindításában, felépítésében.

A munkakör alapvetően ügyfélszolgálatból áll, ahol van továbblépési lehetőség ez új érdeklődők segítése felé. Mivel az új ügyfelek segítésének alapfeltétele a termék ismerete, valamint az értékesítés egy részében is gyakorlatilag a „segítő” szerepet is be kell tölteni, ezért első lépésben mindenképpen az ügyfélszolgálat oldaláról indulnánk.

A bejövő LEAD-ek megismerése, megkeresése, igények felmérése, értékesítés előmozdítás, munkatársakkal való együttműködés. Termékbemutatók tartása, ajánlatok készítése, követése. Kiállításokon való részvétel, további értékesítési lehetőségek kutatása.

Fejlesztési hiányosságok gyűjtése.

Továbbá számítunk rád a marketinggel való kommunikációban, a beérkező új érdeklődők minőségének javításában. (nem kell marketing feladatokat vállalnod)

Mikor fogod IMÁDNI ezt a munkát?

Ha ezek jellemzők rád, akkor jól fogod érezni magad

- szeretsz emberekkel kommunikálni
- szereted a problémákat kutatni, megérteni az igényeket
- motivál, hogy sikerre vidd az ügyfelet, segíts neki
- motivál, hogy tanuljunk akár “vesztes” helyzetekből is
- szeretsz önállóan dolgozni
- szereted beosztani az időd

Nem neked való a pozíció, ha...

- nincs türelmed az emberekhez
- bosszant, hogy kidobtad az idődet, ha mégsem tudsz segíteni
- nehezen viseled a “nem nyert” helyzeteket
- nem tudsz egyedül dolgozni, állandó zsizsegésre van szükséged magad körül

Milyen szakmai elvárásaink vannak?

SzakmailAg ezeket kérjük tőled

- van tapasztalatod értékesítésben, ügyfélszolgálatban
- szoftverek magabiztos használata
- Excel magabiztos használata
- gyorsan és ügyesen elboldogulsz az informatikai eszközök világában szeretsz embereknek segíteni
- jól kommunikálsz írásban és szóban, helyesírásod is kiváló
- elsősorban a segítségnyújtást, másodsorban az értékesítést tartod szem előtt

Emberileg ezek nem jellemzők rád

- negatív hozzáállás
- türelmetlenség az emberekkel
- félreérthető, elhallgatott kommunikáció
- igényled az állandó “kézenfogást”, nem tudsz önállóan is dolgozni
- nem vagy vállalkozó ellenes

Mi lesz a feladatod?

50% új érdeklődőkkel való kapcsolatfelvétel

CRM rendszerünkkel megkönnyítjük munkádat, alapvetően információkat kell gyűjtened az érdeklődőktől, illetve kérdéseikre válaszolni, az első előfizetéshez segítséget nyújtani. Az esetleges funkció hiányosságokat összegyűjteni, azokat velünk megosztani. Mindannyian segítünk, hogy az érdeklődővel sikeres legyen a kapcsolat, elsősorban te tartod velük a kapcsolatot.

10% marketinggel való kapcsolattartás

Az érdeklődők minősége elsősorban a marketinggen múlik, így vele is kapcsolatban kell lenned, hogy minél jobb minőségű érdeklődők kerüljenek rendszerünkbe.

20% értékesítési csatornák, partnerekkel való kapcsolattartás

Időnként kiállításokon is megjelenünk, ahol élő kapcsolatba kerülünk az ügyfeleinkkel, itt való részvétel a feladatod, valamint egyéb szolgáltató, vagy keresztmarketing partnereinkkel tartod a kapcsolatot, ahol újabb lehetőségeket kutatunk ügyfeleink jobb kiszolgálása érdekében.

20 % ügyfélszolgálat

Helyettesítés, vagy terheltebb időszakban lesznek bizonyos százalékban ügyfélszolgálati feladataid is.

Az Innvoice Ügyviteli Szoftver Kft. kiérdemelte a Bisnode AA minősítését, melyre a magyar piacon lévő cégek 1.75%-a jogosult és kiváló hitelképességet jelent.

Büszkék vagyunk arra, hogy munkánkat hosszú távon is fenntartható módon végezzük!

Mit tekintünk alapértékeinknek?

1. Tervezés, rendszerszemlélet

Munkánk során igyekszünk mindent rendszerbe foglalni, hogy lehetőség szerint minimalizáljuk az ismeretlen területeket, az improvizációt és a váratlan eseményeket. Ez a fejlődés sosem érhet véget, de fontos, hogy ez a szemlélet elkísérjen bennünket.

2. Innovatív attitűd

Mindegy, hogy napi 1, vagy 10%, de rendszeresen szemünk előtt lebeg, hogy mindig jobb és jobb megoldást nyújtsunk, lehetőségekhez mérten újdonságokkal hozakodjunk elő.

3. Becsületes, példamutató

Nálunk alap a bejelentett munkakör, nincsenek “félmegoldások”, vagy feketézés. Amit végzünk, azt tisztességgel, tisztán, leadózva, kerülőutakat mellőzve és ezzel mások számára is példát mutatva.

4. Világos, kétirányú kommunikáció

Mindannyian hibázunk olykor, de ezekből igyekszünk tanulni, egymást és a rendszerünket segíteni, hogy a hibákat ne ismételjük meg. Ennek megfelelően nem a negatív, hibáztató hozzáállást követjük, sokkal inkább őszintén és világosan beszélünk a hiányosságokról is.

5. Eredményvállaló és elszámoltatható.

A cég számára értékes eredményeket vállalunk, képesek vagyunk azon eredmények fontosságának megvitatására, indoklására. Az eredmény határidőbeli elérésére figyelünk, elakadásokat időben jelzi, nem kifogásokat, hanem megoldásokat keresünk.

Próbáld ki a gondtalan Shopify számlázást!
E-mail cím nem megfelelő
Ne félj, nem módosítunk semmit, nem állítunk ki éles számlákat az engedélyed nélkül!