Mindent bevallunk…de most nem az ÁFÁ-t

2017 karácsonyi időszak…

Amikor minden kicsit megpihen, van idő tervezni, átgondolni az elmúlt időszakot. Már 2017 év végén látszott, hogy 2018 (mint akkori új év) más lesz, mint az eddigiek. Nagyon más.

Fogalmam sincs, miből érződött, de egyszerűen volt a levegőben valami muszáj.
Kitörni az egyenesből. Kitörni abból, hogy csak a kényelmes-kényelmi zónán belül mozogjunk. Eszik Zoltán „kollégám” érdekes meglátása szerint ezt sokkal inkább kellene langyos szarozás zónának nevezni. Milyen találó…

Bevallok valamit: 2017-ig gyakorlatilag ketten voltunk az InnVoice magjában.

Horváth Szabolcs és Simon Szilvia
Simon Szilvia és én, Horváth Szabolcs.

Egy zárkózott mag, ahova nem sokan láthatnak be, akik nem is mutatkoznak kifelé. 

Talán sokan nem is tudtak róla, a fejlesztés ekkor nagyrészt Szombathelyen és Budapesten, az ügyfélszolgálat a Zala megyei Bókaházán működött, Hévíz közelében, elsősorban a lakhely közelsége miatt.

Az első harmadik fél

Eszik Zoltán Business Coach
Eszik Zoltán – Action Coach

Eszik Zoltán, mint külső business coach még abban az évben, 2017 májusában „csatlakozott” hozzánk. Már az elmúlt évben is számtalan dolgot hozott, amitől az InnVoice több tud lenni, mint egy termék (a felhőben).

Ezúton is köszönjük neki, hogy egy külső szemként funkcionált az évben és olyan újdonságokat finoman „erőltetett”, amivel addig senki sem foglalkozott és nem utolsó sorban teljesen elérhetővé tette azt a képzetet, ami egy önállóan és szervezetten, tulajdonos közreműködése nélkül is funkcionálni képes szervezetet jelent.

Köszönjük neki ezt a tudást.

Ebből ízelítő itt!

2018 július 1 – a várva várt dátum

2018 elején már látszott, hogy az ügyviteli szoftverek sem maradhatnak meg a korábbi zárkózott állapotban. Mindenki tudta, hogy július 1, a mágikus dátum az olyan változásokat hoz el, amit addig még semmi. Megszületett a terv a NAV online számla bekötésre, adatszolgáltatásra. Ez a hatalmas projekt olyan átalakulásokat és tervezettséget szült nálunk is, aminek azóta is a hasznát látjuk, így igazából a legnagyobb kihívásnak rengeteget köszönhetünk.

A bókaházi időszámítás

2018 január elején gondoltunk egy nagyot és a zala megyei Bókaházán kibéreltük az ottani első irodánkat, a meglepően csinos községházán. 

Ezúton is köszönjük a polgármesternek, aki nagy bizalommal befogadtak bennünket, a kissé kihasználatlan könyvtár helyiségben.

Bókahazáza
Bókaháza Községháza

A bővülés kezdetei

2018 januárban nagy lendülettel nekiláttunk, hogy addigi egyetlen ügyfélszolgálati munkatársunkat Simon Szilviát újabb kihívások elé állítsuk. Mivel a leterheltség már így is hatalmas volt, megtettük a következő nagy elhatározást. 

Tudtuk, hogy az számunkra az ügyfélszolgálat a legfontosabb érték, ezért ennek minőségében nem akartunk kompromisszumot kötni, így azonnal neki is láttunk új munkatársat keresni.

Simon Szilvia
Simon Szilvia

Az elhatározást tett követte, újabb ügyfélszolgálati munkatárs után néztünk, hatalmas szerencsével egymásra találtunk Papp Andrea személyében, aki kitartásával gyorsan ráhangolódott folyamatainkra és azóta is válaszol ügyfeleink kérdéseire.

Papp Andrea
Papp Andrea

Azóta is tapasztalhatjuk mi és ügyfeleink, hogy Szilvia és Andrea óriási szerepet tölt be abban, hogy ügyfeleink a lehető legtöbb és legpontosabb válaszokat megkapják kérdéseikre, fantasztikus empátiájuk segítségével a legkeményebb helyzetben is óriási segítséget nyújtanak.

És persze nem utolsó sorban fontosnak tartom kiemelni, nélkülük nem lenne lehetőségünk nyugodtan képzésekre járni, fejleszteni magunkat. Ezúton is köszönjük nekik a kitartó munkát!

Mivel közeledett a július 1. azaz a NAV online számla adatjelentés, a legcélszerűbb az volt, ha minden erőnket arra összpontosítjuk, hogy az új csapat erejét kihasználva többszörözzük, ami bennünk van és kis szeletekre bontjuk a nagy feladatot. 

Egy letűnt kor utolsó harcosa

Időközben megszületett egy óriási döntés. Az addig több évig sikeresen üzemelő, de technikai szempontból lassan elavult szoftverünket az InnVoice Standard-et nyugdíjba küldtük. Hatalmas feladat volt több ezer ügyfelünk online verzióra való átállítása, azonban a tökéletes tervezés és nagyszerű munkatársak segítségével május végéig sikerrel végeztünk. 

Talán kissé fájó pont volt, hiszen egy közel 15 éves sikeres terméktől búcsúztunk, azonban ez szükséges lépés volt, hiszen 2018-ban már sem nem korszerű, sem nem hosszútávon fejleszthető terméktől beszélünk.

A tudás jól cseng a telefonban…

Ezúton is köszönjük Németh Attila (www.telefonalas.com) telefonálás specialista felkészítését erre a kampányra, ami nagyrészt telefonon zajlott. Óriási segítséget kaptunk ahhoz, hogy munkatársaink még felkészültebb telefonos munkát tudjanak végezni. A tréninget bárkinek csak ajánlani tudom.

A július elseje nagy izgalommal, de különösebb fennakadás nélkül zajlott, így a NAV online számla adatszolgáltatás elindult.

Marketing Szuperkonferencia előadás

Májusban felkért a Marketing Commando a Marketing Szuperkonferencián való előadóként való részvételre, ami őszintén szólva olyan távol állt a kényelmi zónámtól, mint Bókaháza gyalogosan ez Empire State Buildingtől.

Hálás köszönettel gondolok Dr Prezi prezentációs trénerre és a Budapest Business Branch, első hazai üzleti Toastmasters klubra is, akik nélkül nem tanultam volna meg olyan technikákat, hogyan vonjuk be a közönséget, hogyan adjunk elő hatásosan és persze, akik segítségével megtudtam, mennyi mindenen kell javítani.

Roppant kényelmetlen volt, de megérte.

Horváth Szabolcs

Rendezvényeken való részvétel

Ősszel több rendezvényen is résztvettünk, többek között a Üzletanyu Konferencia, és a B2W Fesztivál is.

2018 az első év volt, ahol a megszokott láthatóságunkon túl egy jelentősebb megmutatkozást kezdtünk el.

Megjelentünk a Facebookon, Instagramon is.

InnVoice

Fejlesztőink a háttérben

Júniusban egy külső fejlesztő is csatlakozott hozzánk Kovács István (www.zencarl.com) személyében, aki kezdetben csupán API kapcsolatot szeretett volna fejleszteni, saját termékei és az InnVoice között, később azonban felfedeztük, hogy óriási segítséget kaphatunk tőle a szervezeti folyamataink további automatizálásában, felesleges szoftverek kiváltásával akár költségcsökkentésben is.

Kovács István Zoho ZenCarl
Kovács István- ZenCarl

További fejlesztőink, akik kissé a háttérben dolgoztak, segítettek bennünket abban, hogy új termékeink alapjai megteremtésre kerüljenek. Bár velük ritkán találkoznak ügyfeleink, de a kezdetektől fogva ezt teljesen normálisnak tartottam. Bár szeretik az embereket, de alapvetően jobban érzik magukat a monitor mögött .

Irány Európa

2018 év végén nekiláttuk a külföldi terjeszkedés alapjainak megteremtéséhez, amiről egyelőre még nem árulunk el konkrétumokat, a lényeg az, hogy nagy változások előtt állunk.

Egy kis cég is lehet a társadalom hasznos tagja

Büszkék vagyunk arra, hogy kis lépésekben elindítottuk azt a folyamatot, amivel társadalmi hozzájárulásunkat erősítjük.

Meggyőződésünk, hogy egy exponenciálisan növekvő cégnek hatalmas felelőssége van abban, hogy lehetőségeik szerint jobbá tegyék az őket körülvevő környezetüket és példát mutassanak mindabban, ahogy működésüket szervezik.

Az európai terjeszkedés mellett továbbra is ez a legfőbb célunk az új esztendőben is.

Összefoglalva: óriási év volt. Rengeteg kihívással és változással.

Büszkék vagyunk arra, hogy a csapat minden tagja nagy erőfeszítésekkel a célok mellett van.

Hálásak vagyunk mindenkinek, aki 2018-ban bármilyen módon hozzájárult az InnVoice növekedéséhez. 

Elkötelezettek vagyunk, hogy mindezzel hasznos tagjai legyünk Magyarország és Európa vállalkozói közösségeinek.

Minden partnerünknek izgalmas, eredményes és célokkal teli esztendőt kívánunk!

Horváth Szabolcs