Feltételezem neked is kisvállalkozásod van, ahol mindenből szeretnél előnyt kovácsolni, így nem engedheted meg, hogy a vevőd utáljon hozzád járni.

Lássunk két példát, mivel járhatsz mérföldekkel a nagyok előtt.

Két nagyon egyszerű hétköznapi eset leírása következik:

Mol Bubi bérlet negyedéves hosszabbítása

Elhatároztam, hogy – lévén itt a tavasz – meghosszabbítom a Mol Bubi bérletemet. Az alkalmazásban természetesen nincs telefonszám, így a neten utánanézve felhívtam a BKK ügyfélszolgálatot, van-e lehetőség valami gyors megoldásra, ha már úgyis szerződtem velük, minden adat ott van.

Telefonon, e-mailben nincs lehetőség hosszabbításra, pláne nem ezt távolról bankkártyával fizetni.

Rendben, drága időmben bemegyek személyesen az irodába. Átadom a kártyát, eddig minden simán megy, négy oldal szerződés nyomtatás. Rendben, aláírom. Újabb öt perc, újabb program, számlakiállítás, majd nyomtatás valahol hátul, várok mire a masina összeszedi magát. Már rég megbántam, hogy ebbe belekezdtem, rég máshol kellene lennem, nem személyesen itt. Végre újabb 10 perc után előkerül a számla (mondjuk legalább a papír újra felhasznált).

Eredmény: Bubi bérlet meghosszabbítva kb fél óra alatt, kb 6 oldalnyi papírral a kezemben.

Az én igényem volt: Bubi bérlet hosszabbítás két perc alatt, papírok nélkül.

Különbség: elpazarolt fél óra egy egyszerű igény miatt.

 

Hogy csinálják mindezt az InnVoice Felhő számlázóprogram használói?

  • Telefonál, vagy e-mailben leadja rendelését az ügyfél (1 perc)
  • Kiállítjuk neki az InnVoice Felhő díjbekérőt, majd kiküldjük e-mailben (2 perc)
  • Kifizeti bankkártyával (hála a Barion szolgáltatónak) (1 perc)
  • Fizetés után az előfizetés aktiválódik (1 perc)
  • Számla e-mailben kiküldésre kerül (nincs papír)

Csodás, nem?

 

Máv Start jegyiroda elrontott cím módosítása

Közalkalmazott ismerősöm Máv vasúti jegyet vásárolt, mellyel szemben természetesen csak akkor tud költségtérítést igényelni, ha azon pontos adatok szerepelnek.

A jegyvásárlás után kézi számlát kapott (egy ekkora cég, miért kézi számlát használ?), amit a kis gondos ügyintéző elrontott, a vevő címében a Váci út helyett Váci utca-t írt a számlára, a számla így nem elszámolható.

Esély nincs rá, hogy ez telefonon, e-mailben javítva legyen, így irány a jegypénztár, sor, majd fél óra után kiderült, hogy fogalmuk sincs, az adott számlatömb hol van, és különbenis, hagyjuk őket békén ilyen problémával, ez tuti nem lesz javítva.

 

Eredmény: nulla

Igény volt: számla javítás (helyesbítés)

 

Hogy csinálják mindezt az InnVoice Felhő számlázóprogram használói?

  • Telefonál, vagy e-mailben jelzi a kiállítás hibáját. (1 perc)
  • Az eredeti számlát lerontjuk, vagy helyesbítjük, kiállítjuk a helyes számlát (1 perc)
  • E-mailben megkapja a javított számlákat (1 perc)

Csodás, nem? Ki sem kellett mozdulni otthonról.