2 tipp, amivel nyomtatás és otthonról kimozdulás nélkül is számlázhatsz

innvoice-

A számlázáshoz nem feltétlenül szükséges nyomtatás, de ha feltétlenül papír alapú számlákat szeretnél használni, akkor sem kell feltétlenül kimozdulni otthonról. Mutasunk néhány praktikus eszközt, amivel a számlázást sokkal gyorsabbá is teheted.

1. Elektronikus számla – azaz ne nyomtass

Elektronikus számla esetén nem kell postán, papíron küldeni a számlát, de még ki sem kell nyomtatni azt.

Az elektronikus számla nagyon röviden azt jelenti, hogy csak elektronikus formában hiteles, semmi szükség a nyomtatására, egy esetleges ellenőrzés során a számla PDF formátumú dokumentumát kell bemutatni (azaz a letöltött PDF fájlt).

Az elektronikus számla és a hagyományos papír alapú számla között az a különbség, hogy az elektronikus számlát elektronikusan tudod tárolni, továbbítani, a papír alapú számlát pedig csak papíron lehet megőrizni. Ez semmi mást nem jelent, hogy a számla elektronikusan letölthető PDF fájlját kell megőrizned neked és a számla befogadónak egy esetleges ellenőrzésig.

Mennyibe kerül?

Az elektronikus számla digitális aláírással, időbélyeggel van ellátva, ezzel tanúsítja az InnVoice, hogy a számla hiteles, ennek díja 10 Ft+ ÁFA / db, az InnVoice-nál azonban havi 600 db elektronikus számlát teljesen INGYEN tudsz kiállítani és továbbítani (február 1-től, a szoftver előfizetési díjon felül nincs költsége havi 600 db elektronikus számlának).

Hogy tudom használatba venni?

Nagyon egyszerű, csak állítsd ki a számlát, és a nyomtatási kép megjelenésekor fent kapcsold be az Elektronikus számla jelölőnégyzetet. Utána pedig csak küldd el a számlát e-mailben a bal felső Küldés e-mailben gombbal.

A papír számlát is elküldheted e-mailben, azonban azt a fogadó és feladó félnek is ki kell nyomtatnia.

2. Hibridlevél – ha mindenképpen postázni szeretnél

Van egy nagyszerű eszköz, ez pedig nem más, mint a Hibridlevél. Nagyon röviden a hibridlevél olyan, mintha otthon lenne egy postád. Három lépésben igénybe veheted: – regisztrálsz a www.hibridlevel.hu címen – feltöltesz egy egyenleget (pl: 5000 Ft), amiből később tudsz postázni, erről számlát is kapsz – telepíted a Hibridlevél virtuális nyomtatóját a gépedre És kész. Amit erre a virtuális nyomtatóra nyomtatsz, azt azonnal tudod postázni, akár ajánlott, elsőbbségi, vagy bármilyen paraméterekkel. A díjak pedig közel azonosak a postai díjakkal, Te azonban megspórolod a nyomtatás és utánajárás költségeit. Kipróbáltuk, remekül működik, és ki sem kell tenned a lábad az irodádból, mégis postázni tudsz, bármit.

A cikk szerzője:

innvoice

Értesülj tippek, hírek, sikertörténetek

Idei évünk az időspórolásról szólt, számos funkcióval akár egyenként is rengeteg időt tudtunk ügyfeleinknek megtakarítani. Tekintsük át, mi történt 2023-ban.
2023-ban ismét a pénzügyileg legmegbízhatóbb cégek minősítését kaptuk.
A 2023 július 1-től induló EPR, körforgásos termékdíjak kezeléséhez az Innvoice hatékony segítséget biztosít