UNAS – webáruház kapcsolódási lehetőségek

Milyen előnyei vannak az UNAS és InnVoice kapcsolatnak?

  1. Vagy az üzletedben, vagy a webáruházban elég felvinni a termékeket.
  2. Az InnVoice-ban kezelheted üzleteid készleteit, az UNAS-ban fogadhatod a webes megrendeléseket, ahol egyből a készlet is látható.
  3. Az UNAS megrendelésekből egyből számla készülhet, ami akár automatikusan e-mailben megy is a vevőnek.

Kérj ingyenes bemutatót és mindent bemutatunk, amire szükséged lehet üzleteidben, ehhez kattints ide!

Mi mindenre képes az InnVoice – UNAS kapcsolat?

yesMegrendelések letöltése, fizetettség állapot letöltése, számlázottság visszatöltése az UNAS áruházba

Termékek, azok változatai, fotók, termékcsoportok, árak, vásárlói csoportfüggő árak rendszeres fel- és letöltése az UNAS webáruházba/webáruházból

no Készlet rendszeres le, vagy feltöltése az UNAS webáruházba / webáruházból

noVásárlók, vásárlói csoportok letöltése az UNAS webáruházból

Hogyan tudom a kapcsolatot beállítani?

Tekintsd át a kézikönyv 13.1 UNAS webáruház beállításai fejezetét.

Mennyibe kerül?

  1. A megrendelések befogadása bármelyik előfizetéses InnVoice Felhő csomagunkban elérhető (kivéve ingyenes változat).
  2. A terméktörzs szinkronizációja (azaz termék alapadatok, árak, stb) oda-vissza a Számla Deviza csomagban elérhető, melynek ára az InnVoice Felhő weboldalán megtalálható.
  3. A készlet szinkronizációja oda-vissza csak a Készlet, vagy Kiskereskedelem csomagban elérhető, árak az InnVoice Felhő weboldalán található.

Termékadatok – milyen adatok szinkronizálódnak?

Bármelyik módszer lehetséges, azaz akár előbb indít UNAS áruházat és utána nyit üzletet az InnVoice-szal, vagy fordítva, mindkét irányban át tudjuk tölteni a következő adatokat:

  1. Termék alapadatok, változatok, név, cikkszám, termékcsoport, ÁFA kulcs.
  2. Rövid leírás, részletes tulajdonságok mezőkhöz kérd ügyfélszolgálatunk segítségét!
  3. Termék árak, eladási és akciós árak, a kiválasztott árcsoportban (eladási ár, akciós ár, kiválasztva az InnVoice árcsoportok közül (az InnVoice több árcsoportot is kezel)), vásárlói csoport függő árak.

Nem támogatjuk, illetve korlátozások vannak érvényben az alábbiakban:

  1. A termék fotókat csak letölteni tudjuk, feltöltése egyelőre nem lehetséges.
  2. Méretkezelt, változatokkal rendelkező (fiók tárolók) termékek csak óránként szinkronizálhatók (az UNAS API korlátozásai miatt). Tehát egy módosítás átvitele legfeljebb 1 óra múlva jelentkezik.

Beérkező megrendelések, lehetőségek

  1. Az UNAS-ba érkező megrendeléseket automatikusan be tudjuk fogadni:
    1. Számlaként, vagy díjbekérőként.
    2. Papír, elektronikus, vagy félretett (később még módosítható) dokumentumként.
    3. Beállítható e-mail sablonnal automatikusan kiküldve.
  2. Ha az UNAS-ban egy megrendelést kifizetnek, az automatikusan letöltődik az InnVoice felé.
  3. Az UNAS-ban beállított státuszok letöltődnek.
  4. Az UNAS megkapja az InnVoice számla sorszámát, illetve a számlázottság tényét.